۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 80594062
T T
۰ نفر
حمايت ملت ايران از نظام اسلامي در انتخابات 24 خرداد به اوج مي‌رسد

تهران - نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه ايرانيان هر چه بيشتر تهديد مي شوند حمايتشان از كشور و نظام اسلامي را نيز افزايش مي دهند، تاكيد كرد: معتقدم در 24 خردادماه امسال اين حمايت ها به اوج خود خواهد رسيد.

'علی ایرانپور' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با متفاوت خواندن نامگذاری امسال نسبت به سال های قبل افزود: در كنار مسایل اقتصادی كه در نامگذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری مدنظر بوده است، امسال موضوع مهم انتخابات هم در این نامگذاری جای گرفته است.

وی گفت: هدف نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب در بحث حماسه سیاسی این است كه توجه نخبگان و مسوولان و آحاد مردم را به رویداد مهم انتخابات ریاست‌جمهوری بیشتر جلب كنند.

نماینده مردم مباركه در مجلس شورای اسلامی افزود: تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه و تحریم های همه جانبه دشمن در سال های اخیر برضد كشورمان باعث شده تا بحث انتخابات ریاست‌جمهوری امسال متفاوت‌تر و با اهمیت تر از ادوار گذشته باشد.

وی در ارزیابی خود از میزان مشاركت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو گفت: افزایش چشمگیر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نسبت به سال های قبل علی‌رغم تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه كشورمان بیانگر آن است كه انتخابات ریاست‌جمهوری خردادماه نیز با حضور گسترده مردم مواجه خواهد شد.

ایرانپور گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، پشتوانه محكم و قدرتمندی برای نظام است و جزو نقاط قوت محسوب می شود.

وی در مورد حماسه اقتصادی كه در نامگذاری امسال مطرح شده است نیز گفت: مسایل اقتصادی همیشه از جایگاه و اهمیتی ویژه برخوردار بوده است.

وی با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه كشورمان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری خواستند كه اهمیت موضوع اقتصاد را هرچه بیشتر به مسوولان گوشزد كنند.

ایرانپور با ابراز امیدواری نسبت به اینكه در سال جدید از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به عنوان یك فرصتی طلایی استفاده كنیم، افزود: در سال حماسه اقتصادی وظیفه نخبگان و مسوولان در زمینه افزایش صادرات، اصلاح الگوی مصرف، تامین كالاهای مورد نیاز و اولویت دادن به خرید محصولات داخلی و استفاده بهینه از امكانات خدادادی كشور، به مراتب سنگین تر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش های دشمن در منزوی كردن نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب گفت: امروز در عرصه سیاست خارجی علیرغم همه شیطنت هایی كه وجود دارد، كشورمان همچنان در مجامع جهانی و بین المللی حضوری فعال و تاثیرگذار دارد.

نماینده مردم مباركه در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه باید مراقب دشمنان داخلی از جمله جریان فتنه و ارتجاع باشیم، اظهارداشت: برخی كارهایی كه این جریانات در كشور انجام دادند، خطرناكتر از اقداماتی بود كه از خارج دنبال می شد.

سیام(4)**1058**9103
۰ نفر