۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰
کد خبر: 80593654
T T
۰ نفر
پيام نوروزي رهبرفرزانه دستورالعملي براي پيشبرد اهداف نظام اسلامي است

زنجان - فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان، گفت: پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب دستورالعملي براي پيشبرد اهداف نظام اسلامي است.

جهانبخش كرمی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رهبر فرزانه انقلاب تمام عملكرد و دستآوردهای سال گذشته نظام اسلامی را در سخنرانی مشهد برشمردند.

وی یادآوری كرد: دشمنان با مشاهده موفقیت های چشمگیر نظام اسلامی اقدام به تخریب، سیاه نمایی و تضعیف این دستآوردهای برجسته در بخش های مختلف كردند.

كرمی اظهاركرد: پارسال با وجود تمام تحریم هایی شدید كه دشمنان علیه نظام اسلامی اعمال كرده بودند، دستآوردهای بسیار بزرگ و پیشرفت های قابل توجهی نصیت ملت ایران شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با یادآوری تمام این موفقیت ها، بر لزوم رفع مشكلات و نقاط ضعف موجود تاكید كردند.

وی افزود: در صورتی كه در تمام بخش های جامعه و توسط عموم مردم و مسوولان برای اجرای دستورالعمل های مد نظر رهبری تلاش كنند، هرگز تحریم ها در پیشرفت نظام اسلامی تاثیری نخواهد داشت.

كرمی گفت: در صورتی كه حماسه اقتصادی مد نظر رهبری محقق شود، علاوه بر آنكه نظام اسلامی نیازی به تولیدات خارجی نخواهد داشت، توانایی صادرات محصولات مورد نیاز سایر كشورها را به دست خواهد آورد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، تحریم بنزین را نمونه بارزی از دستآورد تلاش جهادگونه ایرانیان برای خروج از فشار اقتصادی دشمنان عنوان كرد و نتیجه این توطئه آنها را دستیابی به فناوری تولید بنزین با استفاده از دانش بومی برشمرد.

وی تاكید كرد: هر شخصی در هر جایگاه و مقامی در سال جاری باید برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش كند.

كرمی سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع زائران امام رضا(ع) را پاسخی دندان شكن به تمام دشمنان نظام اسلامی برشمرد و یادآوری كرد: راهبرد تعیین شده از سوی معظم له به دشمنان نشان داد كه زمان تهدید گذشته است و جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده كه نمی توان به آسانی آن را تهدید كرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، به تبیین مواضع اقتصاد مقاومتی برای تحقق حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و تبیعت از فرامین مظعم له را بهترین راهكار برای پیشرفت و توسعه نظام اسلامی در شرایط فعلی خواند.

وی تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبری را مشاركت گسترده و تاریخی ملت غیور ایران در دو انتخابات پیش رو برشمرد و ثبت ركوردی جدید از این حضور را موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان عنوان كرد.

كرمی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارای حساسیت خاصی خواند و بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت در تمام شرایط و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاكید كرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، مشاركت گسترده مردم در این دور از انتخابات را مشتی كوبنده بر دهان دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت: این حضور ثابت می كند كه ملت غیور ایران همچنان با وجود گذشته 35 سال پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

7319/522/587
۰ نفر