۶ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۴۳
کد خبر: 80593460
T T
۰ نفر
مردم و مسوولان بايد براي تحقق فرمايشات رهبري تلاش كنند

دهلران، ايلام- فرماندار دهلران گفت: مردم و مسوولان بايد با بصيرت و شناخت راه براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري تلاش كنند.

'بهزاد علیزاده' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامی داشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار كرد: در چند سال گذشته رهبری معظم انقلاب نگاه ویژه ای به مباحث اقتصادی داشته و شعار امسال نیز به سبب انتخابات آینده و با توجه به شرایط اقتصادی كشور مطرح شده است.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خرداد امسال افزون بر پشتیبانی از آرمان ‌های نظام اسلامی و ولایت فقیه، موجب خلق حماسه سیاسی است.

فرماندار دهلران بیان كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه های مختلف در صدد كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات هستند كه امسال نیز مردم با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند كرد.

علیزاده گفت: برنامه‌های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی مانند تحریم‌ها نیز جنبه سیاسی دارد كه مردم و مسولان باید با درایت و هوشیاری و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب با آن به مقابله بپردازند.

فرماندار دهلران افزود: لازمه تحقق استقلال اقتصادی اجرای فرامین رهبری در جامعه است كه باید با دقت و حساسیت دنبال شود.

وی با مهم ارزیابی كردن پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب در پیشبرد امور كشور ادامه داد: فرصت مغتنمی فراهم شده تا همه مسوولان با جهت ‌گیری و برنامه ‌ریزی صحیح ظرفیت‌های نهفته اقتصادی كشور را آشكار كنند. ك/3

7175/565