۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵
کد خبر: 80593006
T T
۰ نفر
سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز: براي حضوري قدرتمند در سه رويداد مهم آماده مي شويم

اروميه - سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز بزرگسالان كشور گفت: براي حضوري موفق در مسابقات كاپ آسيا، قهرماني جهان و قهرماني آسيا آماده مي شويم

احمد جعفری پور روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در ارومیه افزود: آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان پارسال با حضور 10 تنیس باز تا 28 اسفند ماه در اصفهان برگزار شد و شركت كنندگان در اردو از آمادگی خوبی برخودار هستند.

وی اظهار كرد: نخستین اعزام برون مرزی تیم ما امسال، شركت در بیست و ششمین دوره رقابت های كاپ آسیا است كه23 لغایت 25 فروردین ماه جاری در هنگ كنگ برگزار می شود.

جعفری پور گفت: نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و ندا شهسواری سه ورزشكار دعوت شده از سوی كنفدراسیون آسیا(ATTU) برای شركت در این رقابت بین المللی هستند.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد پس از بازگشت از این مسابقات كاپ آسیا، حضور در یك دوره اردوی خارجی در كشور اتریش را در برنامه كاری خود داریم.

جعفری پور افزود: این اردوی خارجی قبل از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه و به منظور آمادگی هر چه بیشتر ورزشكاران برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات جهانی فرانسه در سال های زوج میلادی در بخش تیمی و در سال های فرد در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار می شود و امسال با قرار گرفتن در سال 2013 این رقابت ها به صورت انفرادی و دو نفره انجام می شود.

جعفری پور افزود: در حال حاضر نیما عالمیان، مهران احدی، حمیدرضا طاهر خانی و نوشاد عالمیان چهار ورزشكار انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی كه 22 اردیبهشت ماه برگزار می شود، هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اضافه كرد: در ادامه مسابقات برون مرزی، حضور در رقابت های آسیایی كره جنوبی در تیرماه امسال از دیگر برنامه های كاری كادر فنی و فدراسیون تنیس روی میز كشور است.

جعفری پورافزود: برگزاری مستمر مسابقات لیگ كشور و روی كار آمدن بخش خصوصی در حمایت از ورزشكاران این رشته با وارد كردن بازیكنان مطرح خارجی به پیكره تیم های باشگاهی می تواند در ایجاد رقابت سازنده و ایجاد انگیزه بیشتر در بین ورزشكاران این رشته موثر باشد.

وی گفت: حضور بازیكنانی از كشورهای چین، تركیه، كویت در لیگ باشگاهی ایران یكی از راهكارهایی است كه می تواند مورد توجه مدیران باشگاه ها و مسوولان فدراسیون قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز كشور، هماهنگی بین سطح توقعات و امكانات را خواستار شد و افزود: اگر مقام جهانی می خواهیم باید امكانات و تجهیزات جهانی در اختیار ورزشكاران و كادر فنی قرار دهیم در غیر این صورت به نتایج قابل قبولی نخواهیم رسید.

احمد جعفری پور سرپرست كمیته آموزش و عضو كمیته فنی فدراسیون تنیس روی میزو یكی از مربیان نام آشنای استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه می باشد.

7126/583



7126