۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸
کد خبر: 80590422
T T
۰ نفر
حجم ترافيك در جاده هاي اصلي استان يزد افزايش يافته است

يزد - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان يزد گفت: حجم ترافيك خودروها در سطح جاده هاي مواصلاتي استان از شمال به جنوب نسبت به روزهاي گذشته افزايش يافته است .

سرهنگ ' ناصر مظفری ' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اكثر تردد وسایل نقلیه مسافران از مسیر شهرستان های اردكان و میبد بطرف یزد و مسیر مهریز و استان های جنوبی كشور می باشد .

وی خاطر نشان كرد: علیرغم افزایش تردد وسایل نقلیه ، با حضور به موقع پلیس در تمامی مسیرهای حوزه استحفاظی استان مشكلی در جاده های مواصلاتی یزد وجود ندارد .

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان یزد خاطر نشان كرد: تمامی مسیرهای منتهی به استان روان و با نظم و ترتیب صورت می گیرد و تاكنون حادثه ای گزارش نشده است .

مظفری گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر ، نظارت بر عملكرد رانندگان و كاهش حوادث احتمالی در طول مسیر حوزه استحفاظی استان ، ایستگاه های ثابت و سیار پلیس راه پیش بینی شده است .

وی به راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس در طول مسیر و جاده ها و محورهای مواصلاتی استان یزد خبر داد كه بر امور نظارت عالیه دارند .

این مسئول با اشاره به اینكه طی روزهای آینده قطعا با حجم وسایل نقلیه افزوده خواهد شد از تمامی مسافران و مهمانان نوروزی خواست تا با رعایت كامل مقررات سفر خوشی را پیش رو داشته باشند .

مظفری گفت: پلیس در طول مسیر نسبت به راهنمایی مسافران و مهمانان اقدام می كند و مردم و رانندگان با همكاری خود می توانند موجب آرامش و آسایش خود و دیگران باشند .ك3

7536/1968