۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۸:۳۰
کد خبر: 80589238
T T
۰ نفر
كمك‌هاي مردم استان زنجان در ايام نوروز جمع‌آوري مي شود

زنجان - معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) استان زنجان از جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي استان زنجان در ايام نوروز خبر داد.

رضا حسنلو روز سه شنبه با تبریك فرا رسیدن سال نو از همكاری مطلوب مردم در راستای مشاركت‌ در طرح‌های اجرایی كمیته امداد تقدیر كرد.

وی با اشاره به اینكه مردم استان زنجان همواره یار و یاور كمیته امداد در اجرای طرح‌های این نهاد هستند، افزود: حوزه مشاركت كمیته امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در ایام نوروز نیز برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است كه از جمله آن جمع‌آوری كمك‌های مردمی به ویژه میهمانان نوروزی است.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: هماهنگی‌های لازم با مراكز سیاحتی، زیارتی، و توریستی و جمعیت هلال‌احمر جهت استقرار صندوق‌های كمیته امداد، تعیین نیروهای كشیك در دفاتر كمیته امداد استان جهت جمع‌آوری كمك‌های مردمی از جمله اقداماتی است كه توسط این نهاد انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص شماره حساب 0108640426007 سیبای كمیته امداد نزد بانك ملی و شماره كارت مجازی 6037991199521141 جهت واریز وجوه نقدی مردم خیرین و نیكوكاران تصریح كرد: خیرین در صورت تمایل برای مشاركت در طرح‌های كمیته امداد به ویژه طرح اكرام و محسنین می‌توانند به سایت اینترنتی این نهاد مراجعه كنند.

حسنلو افزود: همچنین تعدادی از صندوقهای صدقه استان نیز كه باپوستر مخصوص مشخص شده‌اند، نیز جهت جمع‌آوری كمك‌های مردمی ویژه ایام نوروز اختصاص یافته است.

وی هدف از اجرای طرح‌های مختلف توسط كمیته امداد را دستگیری از نیازمندان و محرومیت زدایی عنوان كرد.

حسنلو بااشاره به آمادگی كمیته امداد شهرستان زنجان جهت جمع‌آوری كمك‌های مردمی در ایام نوروز گفت: خیرین استان و مسافرانی كه به شهرستان زنجان سفر می‌كنند، می‌توانند جهت تحویل كمك‌های نقدی و غیرنقدی خود به دفاتر امداد مراجعه و یا وجوه نقدی خود را به شماره حساب سیبای این نهاد واریز كنند.

وی بااشاره به اختصاص شش صندوق صدقه در شهرستان ابهر جهت جمع‌آوری كمك‌های مردمی

خاطرنشان كرد: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی كمیته امداد ابهر جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی شش صندوق صدقه كه در معابر و میادین پرتردد و یا مبادی ورودی و خروجی قرار دارند، نیز به جمع‌آوری كمك‌های مردمی در این ایام اختصاص یافته است.

596/522