۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 80587932
T T
۰ نفر
رشد 32 درصدي مكان‌هاي اقامتي فرهنگيان نسبت به نوروز سال گذشته

تهران بزرگ – رييس اداره تعاون و رفاه اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام پذيرش فرهنگيان در مكان هاي اقامتي از روز 28 اسفندماه گفت: مكان هاي اسكان فرهنگيان در شهر تهران نسبت به نوروز گذشته 32 درصد افزايش يافته است.

'محمد رضا بیگدلی' روز یك‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ازاول تا بیستم اسفندماه جاری 210 پذیرش اینترنتی در سایت اسكان برای شهر تهران ثبت شده است.

بیگدلی گفت:600 مكان اقامتی آماده پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز در شهر تهران و 50 سوئیت اقامتی برای اقامت فرهنگیان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی درادامه با اشاره به علاقه فرهنگیان به اقامت در مناطق شمال و غرب تهران گفت: مناطق، 1،2، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 11، 16 مكان‌های اقامتی برای فرهنگیان مسافر در شهر تهران است.

به گزارش ایرنا كلاس‌ها برای اسكان فرهنگیان به 4 دسته ویژه، سطح الف، ب و ج تقسیم می شوند، تصریح كرد: كلاس‌ های ویژه دارای تختخواب، تلویزیون و یخچال هستند و عموما شامل مراكز تربیت معلم و اردوگاه ها می شوند.

مدارس گروه الف، دارای اتاق های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنك‌ كننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون ، مدارس گروه ب، دارای اتاق هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنك‌ كننده و گرمازا و مدارس گروه ج، دارای اتاق هایی مجهز به فرش یا موكت و حتی الامكان پتو بوده و در آن ها یخچال و اجاق گاز و تلویزیون به صورت مشترك مورد استفاده قرار می گیرند.

تهرام*3377/1556/
۰ نفر