۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۰۹
کد خبر: 80586224
T T
۰ نفر
حذف برق شيراز تنها به سود شهرداري تبريز تمام شد

كرمانشاه - مديرعامل باشگاه راهيان كرمانشاه در خصوص راي صادره كميته انضباطي مبني بر حذف تيم برق شيراز از مسابقات ليگ يك، گفت: گرچه بازي هاي برق با تيم هاي پايين جدولي بود ولي اعلام نتيجه سه بر صفر به سود شهرداري تبريز، تنها به سود اين تيم تمام شد.

'سلمان كریمی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرداری تبریز با خوش شانسی از دیدارهای رفت و برگشت مقابل برق شیراز با حكم كمیته انضباطی صاحب شش امتیاز شد كه تفاضل این تیم را نسبت به تیم ما هم بهتر كرد.

وی ادامه داد: اعلام نتیجه سه بر صفر به سود سایر رقبای برق شیراز كه در زمره تیم های پایین جدولی هستند، خیلی برای ما تفاوتی ندارد اما تیم تبریزی را منتفع كرد.

وی در خصوص بازی های باقی مانده تیم راهیان در لیگ دسته اول گروه ب، تنها رقیب جدی را تیم پاس همدان دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم برابر این تیم قدرتمند، نتیجه لازم را در همدان كسب كنیم.

كریمی افزود: با وجود اینكه تیم شهرداری تبریز هم اكنون در صدر جدول قرار دارد ولی از آنجا كه در بازی مقابل این تیم، میزبان هستیم و با حمایت تماشاگران پرشور كرمانشاهی، به طور قطع نتیجه لازم در این بازی را كسب خواهیم كرد.

مدیرعامل باشگاه راهیان كرمانشاه در پاسخ به این سووال كه آیا راهیان در دیدار با تیم یادآوران شلمچه كه به دسته پایین تر سقوط كرده است از پیش برنده تلقی می كنید یا خیر، تاكید كرد: هرگز چنین تفكری نداریم و با تمام قوا به دیدار این تیم خواهیم رفت زیرا دیدار روز گذشته پرسپولیس و مس كرمان در استادیوم آزادی حاكی از اتفاقات پیش بینی نشده در فوتبال دارد و دیدیم كه در 30 ثانیه پایانی، با گلی كه مس به ثمر رساند، سرنوشت امتیازات این دیدار هم تغییر كرد.

وی البته تساوی تیم های استقلال خوزستان و شهرداری یاسوج را ایده آل ترین نتیجه برای راهیان توصیف كرد و از مردم كرمانشاه خواست تا با حضور خود در دیدار های این تیم و حمایت از راهیان، زمینه را برای لیگ برتری شدن تیم كرمانشاه، فراهم نمایند.

571/567/ 1645
۰ نفر