۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹
کد خبر: 80585828
T T
۰ نفر

طرح بسيج سلامت نوروزي در لرستان آغاز شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹
کد خبر: 80585828
طرح بسيج سلامت نوروزي در لرستان آغاز شد

خرم آباد – رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از آغاز اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي براي ارائه خدمت به مسافران در ايام تعطيلات نوروز خبر داد.

دكتر 'اردشیر شیخ آزادی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور دانشگاه علوم پزشكی لرستان برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به مسافران نوروزی آماده است تا مردم بتوانند در این ایام خدمات مطلوبی را دریافت كنند.

وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات 14 تیم بهداشتی متشكل از 150 نفر در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی نظارت بهداشتی بر اماكن عمومی را بر عهده خواهند داشت.

وی تصریح كرد: 52 پایگاه امدادی بین جاده ای و شهری با آمبولانس های مجهز و بهره مندی از كادری مجرب، آماده خدمت رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی است.

دكتر شیخ آزادی افزود: همچنین یك دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت هشت نفر در محل ورودی شهر خرم آباد در منطقه كمالوند نیز مستقر شده است.

وی همچنین از راه اندازی ایستگاه های سلامت در نقاط زیارتی و سیاحتی استان و استقرار 37 پایگاه و مراكز بهداشتی درمانی برای ارائه خدمات بهداشتی از جمله واكسیناسیون، مامایی ودیگر خدمات خبر داد و گفت: یك آزمایشگاه مجهز آب و 10 آزمایشگاه میكروبیولوژی نیز جهت نظارت بهداشتی بر آب آشامیدنی آماده است.

7268/630