۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 80585246
T T
۰ نفر

رزمايش الي بيت المقدس در سيرجان پايان يافت

۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 80585246
رزمايش الي بيت المقدس در سيرجان پايان يافت

رزمايش الي بيت المقدس امروز جمعه در منطقه عمومي و در اردوگاه قدس سپاه ناحيه سيرجان با حضور امام جمعه، فرماندار، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسوولان با موفقيت به پايان رسيد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه سیرجان، به اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب در قالب بسیج اشاره كرد.

حجت الاسلام سید 'حسین حسینی'، افزود: بسیج این یادگار همیشه جاوید امام خمینی (ره) یعنی حضور مردم در تمامی صحنه ها بویژه دفاع از كشور و ملت است.

وی اظهار كرد: هیچ قدرتی نمی تواند قدرت ملت ایران را داشته باشد، چرا كه بسیج به معنای آمادگی همیشگی در دفاع از میهن اسلامی و رویارویی با همه مشكلات و قدرت واحد در برابر استكبار جهانی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس وحدت، همدلی و قدرت ایمان توانست اسلحه جهانیان را كه برای پیروزی رژیم بعث آمده بودند خنثی كند و امروز همه می فهمند بسیج تبلور قدرت ملت ایران و همه خوبی ها در كنار ولایت و رهبری است.

امام جمعه سیرجان، رزمایش الی بیت المقدس را نمونه بارز آمادگی بسیج در دفاع از میهن اسلامی دانست و از برگزار كنندگان این رزمایش تقدیر كرد.

سپس فرمانده ناحیه سپاه سیرجان، با بیان اهمیت رزمایش الی بیت المقدس، گفت: فرهنگ بسیج عصاره فرهنگ اولیا خدا و فرهنگ فاطمی، عاشورایی و حسینی است.

سرهنگ 'منوچهر شمس الدینی'، افزود: امروز با بیداری اسلامی در منطقه بسیج ملت ایران تنها نیست و در جای جای منطقه قدرت بسیج ما كه یادگار امام راحل (ره) است متبلور می شود.

وی اظهار كرد: بسیج به دنبال كشور گشایی در منطقه نیست بلكه مدافع ارزش های اسلامی است و امروز معیار بسیج ما معمار انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره) است و از همین رزمایش اعلام می كنیم آن زمان بسیج ما دو ساله بود در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن پیروز شد و هم اكنون اقتدار بسیج یعنی قدرت ملت ایران، آمریكا و اسراییل از این قدرت مطلع نیستند.

سرهنگ شمس الدینی، گفت: این رزمایش در شهرستان سیرجان به استعداد هشت گردان محله محور و آموزش دیده از گردان های امام حسین (ع) و بیت المقدس و الزهرا به مدت 48 ساعت برگزار شد كه دلاورمردان بسیج آمادگی خود را برای اهداف از پیش تعیین شده در قالب عملیات به اثبات رساندند و با موفقیت پایان یافت.

رزمایش الی بیت المقدس در قالب عملیات های دفاعی، امداد و نجات و ایست بازرسی و باز پس گیری و عملیات های ضد استقرار و واكنش سریع در برابر دشمن انجام شد و انفجار و آتشباری در قالب دفاع از سرزمین به اجرا درآمد.ك/2

7433/2624