۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 80583413
T T
۰ نفر
مياندرود نيازمند مديريتي راهبردي و برنامه ريزي بلند مدت است

ساري - فرماندار مياندرود گفت: اين شهرستان نيازمند مديريتي راهبردي و برنامه ريزي بلند مدت كه به دگرگوني اساسي در حوزه كار منجر شود نيازمند است.

به گزارش ایرنا، ' ذات الله زارعی' روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود مدیریت راهبردی را هنر خلاقیت دانست و افزود: یك مدیر نباید خود را درگیر مباحث روز بكند بلكه باید بتواند یك نوآور و طراح باشد.

وی ادامه داد: با روز مرگی شاید بشود جمعی را راضی نگه داشته باشیم اما در دراز مدت اتفاقی نخواهد افتاد .

وی اظهار داشت: باید افقی برای خودمان ترسیم و نقشه راهمان را در شهرستان تدوین كنیم كه به مباحث روز مرگی مبتلا نشویم.

وی یكی از گرفتاری های امروز جامعه را محدود بودن منابع دانست و بیان داشت: اگر خلاقیت داشته باشیم قدرت تولید منابع را نیز خواهیم داشت.

فرماندار میاندرود عمده مشكلات جامعه را در حوزه زیر ساختی آن دانست و افزود: اگر به مسایل زیر ساختی توجه داشته باشیم عمده مشكلات ما حل خواهد شد.

زارعی با بیان اینكه اشتغال دغدغه اصلی ما است ادامه داد: در حوزه اشتغالزایی باید به طور جدی در منطقه ورود پیدا كرد و از تمام ظرفیت ها به خوبی استفاده كنیم.

وی به موضوع انتخابات اشاره كرد و گفت:دو انتخابات در پیش داریم و از همین امروز باید تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشكوه فراهم كنیم .

وی به تمام مسولان و روسای ادارات شهرستان در مورد بی طرفی در انتخابات تذكر داد و گفت : كارمندان دستگاههای اجرایی وارد جریان انتخابات نشوند و در زمان اداری نباید برای نامزدی، چه شوراهها و چه ریاست جمهوری تبلیغ كنند.ك/3

7330/402