۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 80583320
T T
۰ نفر

استاندار ايلام: 100 درصد سهميه اشتغال استان محقق شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 80583320

ايلام - استاندار ايلام گفت:امسال 100 درصد سهميه اشتغال دستگاه هاي اجرايي استان محقق شده است.

به گزارش ایرنا،' محمود عباس زاده' روز چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران استان در شهرستان دهلران اظهار كرد: وظیفه دولت ایجاد فرصت های شغلی است و در این راستا دولت اقدام های خوبی را در استان انجام داده است.

وی افزود: طرح توسعه كشاورزی به عنوان گرانیگاه كار دولت در سال 91 فرصت های مناسبی را در راستای ایجاد اشتغال و تولید فراهم آورده است.

استاندار ایلام با تاكید بر استفاده حداكثری از ظرفیت موجود برای اشتغال بیشتر بیان كرد: فرمانداران تمام تلاش خود را در این زمینه به كار ببرند و از تمام توانمندی های موجود استفاده كنند.

استاندار ایلام با مثبت ارزیابی كردن روند اجرایی طرح های مهر ماندگار گفت: 100 درصد اعتبار مورد نیاز طرح های مهر ماندگار استان تخصیص خواهد یافت و تا پایان دولت كلیه این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید.

عباس زاده ادامه داد: اساس توسعه كشور از تولید ثروت شروع می شود و همه مسوولان باید در راستای تولید ثروت در كشور برنامه ریزی دقیق و علمی داشته باشند.

وی خطاب به مسوولان اجرایی استان ایلام اضافه كرد: تا روز آخر مسوولیت كار و تلاش و خدمت به مردم را ادامه دهید.

وی بر اجرای اقتصاد مقاومتی در دستگاه ها تأكید كرد و گفت: هنر مدیریت زمانی خودش را نشان خواهد داد كه از حداقل امكانات حداكثر استفاده شود.

مدیر ارشد استان ایلام اظهار كرد: توفیق ما به اندازه درجه خلوص ماست و اگر خلوص نیت نداشه باشیم بطور قطع در كارها با شكست مواجه خواهیم شد.

عباس زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نعمت و لطف الهی در حق ماست و این یك توفیق بزرگ الهی است كه ما در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم هستیم.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اشاره و تاكید كرد: مسوولیت اصلی ما اجرای دقیق انتخابات است و در این راستا باید بدون هیچ گونه جانبداری از شخص خاصی در راستای افزایش مشاركت عمومی تلاش كنیم.

عباس زاده بر بسیج تمام امكانات برای برگزاری انتخابات پیش رو تاكید و بیان كرد: معیار اصلی در انتخابات چه برای مجریان و چه كاندیدها قانون باشد.

گردهمایی فرمانداران استان ایلام به مدت یك روز در شهرستان دهلران برگزار شد.

/506/540
۰ نفر