۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۱۹
کد خبر: 80583162
T T
۰ نفر
امام جمعه بروجن:شكست سياست هاي دشمن عليه ايران مشهود است

بروجن، شهركرد- امام جمعه بروجن گفت: آثار شكست سلطه، فرهنگ و سياست هاي دشمن در تحريم ها و تهديدهاي مختلف عليه نظام جمهوري اسلامي بر جهانيان مشهود است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'غلامعلی حسین نژادیان'روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن با بیان اینكه نظام جمهوری اسلامی ایران هم اكنون در پیچ تاریخی خاصی قرار گرفته است، افزود: موفقیت ها و دستاوردهای مهم كه امروزه باعث سربلندی كشور است، همگی ثمره خون شهدا هستند.

وی افزود: دشمن هر چه در توان داشته و دارد، برای شكست نظام ایران با عنوان تحریم ها و تهدید ها به كار گرفته و به جنگ اقتصادی با ایران برخاسته است.

امام جمعه بروجن اضافه كرد: دشمن در برنامه‌ریزی خود برای تحریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی كرده بود كه طی سه تا چهار ماه، نارضایتی را در میان مردم افزایش دهد و مردم را نسبت به نظام، بدبین و مأیوس كند، اما این‌گونه نشد و دشمن شكست خورد.

حجت الاسلام حسین نژادیان با بیان اینكه دنیای استكبار از جهانی شدن اسلام ناب، هراسان است، اظهار داشت: دشمنان همه توان و سرمایه خود را در راستای تحقق 'اسلام هراسی در دنیا' به كار گرفته ست ولی در این راه نیز شكست خورده‌ است.

امام جمعه بروجن در ادامه با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری و آیات و روایات اسلامی مبنی بر اینكه باید یاد بگیریم در تمامی موارد زندگی روزمره دچار افراط و تفریط نشویم، افزود: انسان ها باید با بصیرت رفتار كرده و در تمامی موضوعات به ویژه سیاست، اقتصاد و اجتماع دچار رفتارهای افراط و تفریط نشده و تعادل را رعایت كنند.

حجت الاسلام حسین نژادیان در پایان سخنان خود بر استفاده صحیح و مناسب از اموال بیت المال از سوی مسئولان تاكید كرد و افزود: مسئولان مراقب باشند از افراط و تفریط در استفاده از اموال بیت المال پرهیز كنند.

7361/547