۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 80582913
T T
۰ نفر

قرائتي: تبليغ دين، مصداق رحمت واقعي است

۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 80582913
قرائتي: تبليغ دين، مصداق رحمت واقعي است

قم - رييس ستاد اقامه نماز كشور، از تبليغ دين به عنوان امري واجب، ارزشمند و مصداق رحمت واقعي ياد كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محسن قرائتی' روز چهارشنبه در همایش توجیهی بشیران جوان، تصریح كرد: شما مبلغان و بشیران جوان كاری ارزشمند انجام می دهید و نیت شما باید برای رضا خدا باشد.

وی با اشاره به اینكه تبلیغ در ایام نوروز با دیگر ایام سال متفاوت است خطاب به بشیران جوان حاضر در جلسه توصیه كرد: سعی كنید عید مردم را عزا نكنید، به سراغ نسل نو بروید، با ظاهری آراسته امر تبلیغ را انجام دهید، جلسات تبلیغ خود را طولانی نكرده و این جلسات را با خنده و شادی همراه كنید.

وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: در این ایام در جلسات تبلیغی خود از احادیث حضرت زهرا (س) استفاده كنید و بیشترین كارتان در تبلیغ، نماز باشد.

قرائتی، مبلغان را به آشنایی هرچه بیشتر با قرآن مجید توصیه كرد و افزود: هرچه با قرآن آشنایی بیشتری داشته باشید و كلمات شما برگرفته از این كتاب آسمانی باشد تاثیرپذیری بیشتری بر مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینكه ایام نوروز، فرصت خوبی برای تبلیغ است گفت: از دید و بازدیدهای این ایام برای تبلیغ استفاده كرده و بستگان و آشنایان را به اقامه نماز و انجام فرایض دینی ارشاد كنید.

رییس ستاد اقامه نماز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید و سخنان این بزرگواران برای ما حجت است.

همایش توجیهی بشیران جوان در راستای تبلیغ چهره به چهره، امروز در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد. ك/2

553/ 380/