احمدي نژاد: اميدواريم هر روز پرچم جمهوري اسلامي ايران به دست جوانان به اهتزاز درآيد

تهران - رييس جمهوري ورزشكاران را پيشگامان حركت يك ملت توصيف كرد و گفت: اميدواريم هر روز پرچم پر افتخار جمهوري اسلامي ايران به دست جوانان عزيز به اهتزاز درآيد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان جام جهانی كشتی آزاد و فرنگی در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: ورزشكاران هم روحیه شجاعت، حركت و خودباوری را به ملت انتقال می دهند و هم توانمندی و فرهنگ ملت را به نمایش درمی آورند.

احمدی نژاد خطاب به ورزشكاران اظهار داشت: شما ورزشكاران امید به پیروزی را در ملت می دمید كه صمیمانه از شما قدردانی می كنم.

رییس جمهوری با بیان این كه در ورزش به ویژه كشتی پی در پی شاهد افتخار آفرینی هستیم، ادامه داد: ورزشكاران ما بسیار خوب كار كردند و از نظر ما كشتی گیران فرنگی و آزاد هر دو قهرمان هستند.

احمدی ن‍ژاد با اشاره به سطح بالای برگزاری مسابقات كشتی در كشورمان گفت: نتیجه این مسابقات میلیمتری تغییر می كند و تغییر به اندازه سر سوزن در كار، روی نتیجه تاثیر می گذارد.

وی ضمن قدردانی مجدد از همه دست اندركاران و ورزشكاران عرصه كشتی اظهارداشت: برای ملت ایران به ویژه جوانان و مسوولان ورزشی آرزوی سلامتی دارم.

سیام(3)**9012**9132**1572