۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸
کد خبر: 80581917
T T
۰ نفر
دوهزار و دويست نفر براي هزار پست بلاتصدي رقابت مي كنند

تهران بزرگ - مدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري تهران اظهار كرد:دوهزار و دويست نفر در قالب كارگروه انتقال و براي تبديل وضعيت در هزار پست بلاتصدي از طريق آزمون به رقابت مي پردازند.

'اكبر هوشمند' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این آزمون كه روز پنجشنبه برگزار می شود، برای تبدیل وضعیت نیروهای انتقال یافته و خواهان انتقال از واحدهای اداری مستقر در شهر تهران به شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.

وی افزود: نیروهای قراردادی كارمعین، خرید خدمت، مشخص، نیروهای قراردادی كه از محل طرح های عمرانی حقوق و مزایا دارند، افرادی كه تا پایان سال 89 با دستگاه قراردادبسته اند و در سایت آزمون استان ثبت نام كرده اند، می توانند در این آزمون شركت كنند.

مدیر كل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران درباره نحوه تبدیل وضعیت ها ادامه داد: این كار در صورت اثبات صحت فرایند ثبت نام و وجود پست بلاتصدی متناسب با مدرك تحصیلی در واحد شهرستانی مقصد شكل می گیرد.

وی اضافه كرد: پس از آزمون و احراز شرایط گزینش برای تبدیل وضعیت ارایه تعهد محضری مبنی بر انجام 10 سال خدمت در واحد اداری شهرستان مقصد الزامی است.

هوشمند آزمون را یكی از مراحل تبدیل وضعیت دانست و بیان كرد: صرف قبولی در ازمون تعهدی برای تبدیل وضعیت افراد ایجاد نمی كند و مراحل به صورت قانونمند و اصولی طی می شود.

وی اضافه كرد: تمام اطلاعات آزمون در مراحل مختلف باید مورد تایید استانداری قرار گیرد.

هوشمند اظهار كرد: نیروهای تمام دستگاههایی كه مشمول قانو ن خدمات كشوری هستند و با كارگزینی اداره خود هماهنگ كرده اند در آزمون معرفی شده اند.

وی ادامه داد:این آزمون كه قرار بود چند ماه گذشته برگزار شود هیچ ربطی به طرح مهر آفرین ندارد و با هدف تبدیل وضعیت در كارگروه انتقال است.

تهرام/7261 /675
۰ نفر