۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۷
کد خبر: 80579973
T T
۰ نفر
بيش از 12 هزار جلد كتاب در كتابخانه ديجيتال مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي موجود است

خرم آباد - معاون فرهنگي مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي گفت: بيش از 12 هزار جلد كتاب در كتابخانه هاي اين مركز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'محمدباقر خوانساری' روز دوشنبه در نخستین همایش فعالان فضای مجازی لرستان افزود: درهمین ارتباط، امكان استفاده و بهره مندی افراد و یا موسسات از منابع و كتاب های موجود دراین مركز فراهم شده است.

وی اظهار داشت: تاكنون بیش از 700 عنوان نرم افزار تلفن همراه توسط این مركز تولید شده كه همگی به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

وی با اشاره به قابلیت تبدیل كتاب به نرم افزارهای تلفن همراه گفت: روزانه سه یا چهار عنوان نرم افزار تلفن همراه در مركز تولید می شود.

وی با تاكید بر صرفه جویی در هزینه و وقت افزود: هم اكنون نرم افزارهای تولیدی مركز در اختیار كتابخانه های عمومی ، دانشگاهها ،‌حوزه و مراكز علمی قرار دارد و افراد می تواند با مراجعه به سایت نور سافت و تكمیل فرم بانك اطلاعاتی مجموعه نرم افزارهای این مركز را به صورت رایگان درسافت و نصب نمایند.

معاون فرهنگی مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی گفت: تا كنون بیش از 300 عنوان نرم افزار برای موسسات خصوصی و دولتی در این مركز تولید شده است.

حجت الاسلام خوانساری با اشاره با وجود یك هزار بانك اطلاعاتی در این مركز تصریح كرد: تا كنون بیش از 20 هزار جلد كتاب نیز در این مركز تایپ و تصحیح شده است.

7269/1625