۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۵۳
کد خبر: 80575766
T T
۰ نفر
رضايي:مذاكرات آلماتي، گامي در راستاي اثبات حقانيت جمهوري اسلامي بود

شهركرد - دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، مذاكرات ايران و 5+1 در آلماتي قزاقستان را گامي به جلوي در راستاي اثبات حقانيت و مظلوميت جمهوري اسلامي ايران در استفاده از حقوق مسلم هسته اي عنوان كرد.

'محسن رضایی' روز جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا با بیان دستاوردهای مذاكرات اخیر ایران و 5+1، اظهار داشت:ملت ایران، نشان داده است در برابر فشار اقتصادی و تحریم، ایستادگی كرده و از آرمان های الهی خود، هرگز عقب نشینی نمی كند.

وی ادامه داد: كشورهای غربی مجبورند منطق ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای را بپذیرند و این پذیرش، حاصل مقاومت و استقامت ملت ایران و پیشرفت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كشور است.

رضایی ادامه داد:استقامت ملت ایران در برابر زورگویی غربی ها باعث شد، كشورهای غربی نسبت به زیاده خواهی های خود عقب نشینی كرده و كوتاه بیایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین افزود: در نشست اخیر1+5 با جمهوری اسلامی، غرب به شكست سیاست تحریم و تهدید اذعان كرد.

وی پیشرفت های هسته ای را از افتخارات ملت ایران عنوان كرد و افزود:امروز نظام جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم های غرب و همپیمانانش، به پیشرفت های بزرگی رسیده و به نقطه اتكای جهانیان تبدیل شده است.

رضایی افزود:دستیابی، ساخت و به كارگیری سلاح كشتار جمعی در دین اسلام و منطق حاكم بر مناسبات جمهوری اسلامی و دیدگاه های مقام معظم رهبری جایی ندارد.

547/