۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 80569963
T T
۰ نفر
تشكيل صندوق حمايت از توسعه، فرصت مناسبي براي پشتيباني از كشاورزان است

فيروزكوه - تهران بزرگ- فرماندار شهرستان فيروزكوه گفت: تشكيل صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي، فرصتي براي افزايش حمايت ها و پشتيباني از فعالان و بهره برداران بخش كشاورزي است.

'ابوالقاسم مهری' روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی مؤسس سرمایه گذاری بخش كشاورزی شهرستان فیروزكوه، در محل هیات 'قمر بنی هاشم(ع)' این شهر اظهاركرد: به رغم وجود مسائل، مشكلات و تنگناهای فراوان در بخش كشاورزی، دولت بهترین پشتیبان جامعه هدف این نهاد است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های ستاد اجرایی طرح توسعه كشاورزی به شهرستان ها بیان كرد:در این طرح مجموعه ای از دست اندركاران، مدیران و دستگاه های اجرایی برای تسریع در دستیابی به اهداف و رفع معضلات پیش روی كشاورزان به كار گرفته شده اند.

مهری تشكیل صندوق حمایت از توسعه بخش كشاورزی را فرصت مغتنمی برای افزایش حمایت ها از فعالان اقتصادی این بخش برشمرد و افزود: امروز پایین ترین سطح سود و بهره متعلق به تسهیلات كشاورزی است و امید می رود با همت كشاورزان و تسهیل در فرآیند اداری، اعتبارات بطور كامل جذب شود.

وی ابراز امیدواری كرد بخش كشاورزی فیروزكوه با برخورداری از استعدادها، منابع طبیعی فراوان و نیروی انسانی مستعد، الگو و نمونه ای در استان تهران باشد.

فرماندار دماوند بیان كرد: اولویت كارگزاران نظام در منطقه، واگذاری اراضی به اهالی بومی دارای اهلیت، بی كار، كم زمین یا فاقد زمین است.

وی در خاتمه خواستار توجه رییس سازمان جهاد كشاورزی استان تهران به وضعیت تعاونی های روستایی شهرستان شد تا با مشخص شدن نحوه مدیریت صحیح آنها، اعضا با دلگرمی به ادامه فعالیت بپردازند.

تهرام/8142/1457/675
۰ نفر