۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 80541565
T T
۰ نفر
كمرنگ شدن ارزشهاي اسلامي از آفت هاي انقلاب اسلامي است

اروميه - امام جمعه ماكو گفت: كمرنگ شدن ارزشهاي اسلامي از آفت هاي انقلاب اسلامي بوده و دشمنان با تمام توان پي گير اين مساله و ترويج آن هستند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری روز سه شنبه در مراسم بصیرت انقلاب اسلامی هیات رزمندگان اسلام سپاه ماكو افزود: نفوذ اندیشه های بیگانه به جای اندیشه های اصیل اسلامی و بی تفاوتی مردم نسبت به ارزش های اسلامی از دیگر ترفندهای مهم دشمنان است كه در صدد اجرای آن در میان جوانان كشور در راستای دستیابی راحت به خواسته های خود هستند.

رنجبری با اشاره به گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مساله گرامیداشت ایام الله دهه مبارك فجر ریشه در آموزه های قرآنی دارد زیرا در آموزه های دینی و قرآنی هر كس شعائر الله را گرامی بدارد شرافت كسب می كند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به آیه شریفه ' ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا... ' افزود: مطابق این آیه شریفه از بین ایمان آورندگان به خداوند متعال فقط كسانی مومنان حقیقی هستند و عاقبت به خیر می شوند كه استقامت كرده و در مقابل دشواری ها بایستند.

وی افزود: تربیت انسانها بر اساس مبانی و آموزه های دین مبین اسلام و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی كه پیاده سازی احكام و شعائر اسلامی از جمله آنهاست از مهمترین وظایفی است كه امروز باید به آن توجه ویژه شود.

این مراسم با حضور كاركنان سپاه ماكو در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

7125/583