۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۳۵
کد خبر: 80541419
T T
۰ نفر

سه روستاي ساوه از نعمت برق بهره مند شدند

۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۳۵
کد خبر: 80541419
سه روستاي ساوه از نعمت برق بهره مند شدند

ساوه- مدير توزيع برق ساوه گفت: سه روستاي اين شهرستان در سال جاري از نعمت برق بهرمند شدند.

'محمد مطهری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برق رسانی به روستاهای قشلاق محرابلو و ملك آباد از طریق شبكه و برق رسانی به روستای كوهپنگ با استفاده از نصب سلول های خورشیدی انجام شد.

وی بیان كرد: هشت خانوار روستای كوهپنگ برای نخستین بار در استان مركزی با صرف 811 میلیون ریال با استفاده از انرژی خورشیدی از نعمت برق بهره مند شدند.

وی اظهار كرد: همچنین برق رسانی به روستاهای قشلاق محرابلو و ملك آباد نیز توسط شبكه با صرف 620 میلیون ریال انجام و 26 خانوار این روستاها از نعمت برق بهره مند شدند.

وی تأمین برق مسكن مهر نوبران، احداث شبكه روشنایی معابر روستای طراز ناهید، بلوار شهید صدوقی، كوی مهر شهید آوینی و بلوار كمربندی شهرك علوی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده این اداره به منظور افزایش رضایتمندی مشتركان عنوان كرد.

وی اظهاركرد: اصلاح و بهینه سازی شبكه فشار متوسط و فشار ضعیف روستای قره چای، كابلكشی شبكه فشار ضعیف زمینی به طول یك هزار و 400 متر برای تأمین برق واحدهای مسكونی تعاونی‌های مسكن مهر واقع در شهرك علوی از دیگر فعالیت های انجام شده در راستای افزایش ضریب پایداری شبكه برق در شهرستان ساوه بوده است.

مطهری، گفت: جایگزینی 625 دستگاه چراغ لاك پشتی 50 وات سدیمی با چراغ‌های آرماتوری 125 و 100 وات از دیگر اقدام های انجام شده برای تعدیل و بهینه ‌سازی روشنایی معابر بوده است.

توزیع برق ساوه حدود 84 هزار مشترك دارد.ك/3

7338/686