۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 80541278
T T
۰ نفر
پشتكار دانش آموزان براي آموختن و كسب علم شرط اصلي موفقيت است

فرماندار جيرفت گفت: اراده و پشتكار دانش آموزان براي آموختن و كسب علم شرط اصلي موفقيت است و هر كسي كه به اين موضوع توجه كند، موفق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، 'ابراهیم غنچه پور' روز سه شنبه در آیین تجلیل ار برترین های كنكور سال 91 شهرستان جیرفت افزود: تمامی تلاش آموزش و پرورش باید ایجاد شرایط مناسب برای شكوفایی استعدادهای دانش آموزان باشد.

وی خاطرنشان كرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی كارآمد، بالنده و الگوست زیرا ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب تاكنون از سوی استكبار در حصر و تحریم قرار گرفته تا از این طریق مانع پیشرفت كشورمان شوند اما به لطف الهی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به توسعه دست یافته است.

غنچه پور، گفت: ممانعت ها، مزاحمت ها و تحریم ها باعث شده كشور ما گام های بلندی در عرصه علمی بردارد كه مایه افتخار كشور است.

فرماندار جیرفت با بیان اینكه شان علم و عالم بسیار بالاست، افزود: این تجلیل ها یك كار نمادین است تا برای آیندگان این زمینه وجود داشته باشد كه تكریم از علم و عالم بسیار ارزشمند است.

غنچه پور گفت: كشوری موفق است كه منابع انسانی باهوش، عالم و ارزشمند داشته باشد و خوشبختانه كشور ما از این ظرفیت ها به خوبی بهره مند است.

وی با اشاره به زحمات خانواده نخبگان بیان كرد: این زحمات جای تقدیر دارد زیرا والدین این دانش آموزان تمام تلاش خود را برای موفقیت فرزندان خود انجام داده اند.

غنچه پور تصریح كرد: نخبگان دیگر دانش آموز گذشته نیستند بلكه به عنوان نخبه این مرز بوم هستند و باید مراقبت كنند در دام توطئه های دشمن قرار نگیرند.

فرماندار جیرفت، افزود: دانش آموزان و نخبگان باید همراه با علم و دانش بصیرت خود را نیز افزایش دهند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی بسیاری از چالش ها را با هدیه كردن بهترین انسان ها پشت سر گذاشته و زمینه را برای رشد نخبگان فراهم كرده است لذا باید قدر این لحظات را بدانید.ك/2

7444/8154/2624