۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 80541025
T T
۰ نفر
سرپرست فدراسيون كشتي پهلواني و زورخانه اي وارد كرمانشاه شد

كرمانشاه - رييس هيات كشتي پهلواني و زورخانه اي استان كرمانشاه از ورود 'محمد رضا طالقاني' سرپرست فدراسيون اين رشته ورزشي به كرمانشاه خبر داد.

'محمد خوش اندام' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برنامه های كاری سرپرست فدراسیون كشتی پهلوانی و زورخانه ای در سفر به كرمانشاه اظهار داشت: آقای طالقانی اولین برنامه كاری خود را دیدار با استاندار كرمانشاه قرار داد و در دیدار با ایشان بر چگونگی افزایش هم افزایی میان این فدراسیون و دستگاه های اداری، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در این دیدار استاندار نیز به كشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای علاقه نشان داد و در خصوص كمك به تقویت این رشته در استان نیز قول هایی را دادند.

خوش اندام خاطرنشان كرد: بازدید از تاسیات ورزشی استان، بازدید از زورخانه میدان فردوسی و دیدار با رییس و مسوولین هیات كشتی استان نیز از دیگر برنامه های صبح امروز طالقانی در سفر به كرمانشاه بود.

رییس هیات كشتی پهلوانی و زورخانه ای كرمانشاه ادامه داد: آقای طالقانی همچنین بعد ازظهر امروز در محل سازمان پارك ها نشستی با مسوولین شورای شهر و شهرداری كرمانشاه خواهد داشت و ساعت 19 نیز مراسم اجرای ورزش باستانی در زورخانه میدان فردوسی با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

خوش اندام در پایان و با ابراز امیدواری نسبت به اینكه سفر سرپرست فدراسیون كشتی پهلوانی و زورخانه ای به كرمانشاه دستاوردهای خوبی برای این رشته ورزشی در استان داشته باشد، از مسوولین استان خواست تا به این رشته توجه بیشتری داشته باشند.ك/3

7458/567