۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۲۳:۱۶
کد خبر: 80537697
T T
۰ نفر
سرمربي تيم بسكتبال لبنان: ايران مستحق قهرماني بود

تهران – سرمربي تيم بسكتبال لبنان، گفت: تيم ايران در مسابقات غرب آسيا مستحق كسب عنوان قهرماني بود.

به گزارش ایرنا بسام سركیس در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در مقابل تیم بسكتبال ایران بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و امیدوار بودیم در وقت طبیعی بازی را ببریم.

وی ادامه داد: ایران مستحق قهرمانی در این دوره از مسابقات غرب آسیا بود و باید به این تیم تبریك بگویم. در این بازی تیم ایران دفاع تیمی بسیار خوبی انجام داد و بازیكنان هجومی ما را به خوبی كنترل كردند.

سرمربی تیم بسكتبال لبنان، گفت: مطمئن باشید تیم لبنان در مسابقات ملت های آسیا در فیلیپین تیم دیگری خواهد بود و تلاش خواهیم كرد در آن مسابقات كیفیت بالاتری داشته باشیم.

تیم بسكتبال ایران با پیروزی مقابل لبنان موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات غرب آسیا را به دست بیاورد. تیم های لبنان، اردن و عراق در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

تیم بسكتبال ایران و لبنان كه به فینال رقابت های غرب آسیا راه یافته بودند عصر امروز در سالن بسكتبال آزادی به مصاف هم رفتند كه در پایان 4 كوارتر دو تیم به تساوی 80 - 80 رسیدند و در 5 دقیقه اضافه اول تیم ملی بسكتبال كشورمان توانست با نتیجه 100 - 86 بر حریف قدرتمند خود لبنان پیروز شود و بر سكوی نخست رقابت های غرب آسیا بایستد.

ورزشی **9118**1917