۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۱۷
کد خبر: 80537463
T T
۰ نفر
پرسش و پاسخ اعتقادي با محور 'عالم ذر' دردانشگاه قرآن برگزار مي شود

شهرري - تهران بزرگ - نشست پاسخ به پرسش هاي كلامي و اعتقادي با محور 'عالم ذر' در 24 بهمن در پرديس دانشگاه قرآن و حديث برگزار مي شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث، دكتر علی افضلی عضو گروه این كلام افزود: این جلسه روز سه شنبه از ساعت 10 تا 12 در تالار شیخ طوسی(ره) برگزار می شود و شركت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

به گفته وی در این نشست علمی كارشناسان و استادان گروه كلام از جمله دكتر قندهاری، دكتر خالقیان و دكتر دولتی حضور دارند كه ضمن تبیین آموزه عالم ذر به پاسخ پرسش های افراد در این مورد می پردازند.

افضلی افزود: علاقه مندان می توانند با حضور مستقیم و ارتباط آنلاین از طریق سایت پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در این نشست شركت نمایند و به طرح سوالات خود بپردازند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نشست ها افزود: سلسله نشست های پاسخ به پرسش های كلامی و اعتقادی به صورت ماهانه و حداقل سه جلسه در نیم سال تحصیلی می باشد كه موضوع و زمان برگزاری این نشست ها از طریق سایت پردیس تهران برای عموم علاقه مندان اطلاع رسانی خواهد شد.

عضور گروه كلام پردیس تهران با اشاره به موضوع های این نشست گفت: پیش از این سه نشست در موضوع رابطه شر و بلاها با حكمت و عدل الهی توسط گروه كلام برگزار شده است و چهارمین این نشست ها به بحث 'عالم ذر' اختصاص یافته است كه یكی از مهم ترین و بحث انگیزترین مباحث اعتقادی، كلامی، قرآنی و حدیثی است.

پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد.

7303/ 699/ 1823