عمره گذاران ايراني به نيابت از شركت كنندگان در راهپيمايي 22 بهمن، زيارت مي كنند

تهران- مسوول بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفت: زائران و عمره گذاران ايراني در روز پيروزي انقلاب اسلامي به نيابت از شركت كنندگان در راهپيمايي 22 بهمن، زيارت مي كنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، زائران ایرانی حاضر در سرزمین وحی در روز 22 بهمن، همگام با ملت شریف ایران، انقلاب شكوهمند اسلامی ایران را گرامی داشته و در حرم نبوی به یاد شهدا و امام خمینی(ره) و سلامتی مقام معظم رهبری به پیشگاه خداوند به تلاوت قرآن، نماز و دعا می پردازند.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین'نجف نجفی روحانی' مسوول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره، در جلسه هماهنگی اعضای بعثه در سالگرد انقلاب اسلامی ایران و در آستانه 22 بهمن، نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدیه الهی و آسمانی و وجود مقام معظم رهبری را بزرگترین نعمت الهی دانست.

وی، حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن، تكلیف شرعی، انقلابی و عبادتی بزرگ دانست و ادامه داد: حضور حماسی ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را مایوس و میثاق امام و امت را مستحكم تر می كند و به جبهه حق، اقتدار بیشتر می بخشد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری تاكید كرد: هر كجا هستیم نسبت به انقلاب اسلامی ایران مسوولیم و باید متناسب با شرایط زمان و مكان، سالگرد انقلاب اسلامی را ارج نهیم.

حجت الاسلام نجفی روحانی از زائران ایرانی در مدینه منوره خواست تا در روز 22 بهمن در حرم نبوی به نیابت از شركت كنندگان در راهپیمایی 22 بهمن زیارت و برای عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعا كنند.

اجتمام(1)1429**1558
۰ نفر