۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۴
کد خبر: 80537015
T T
۰ نفر
برد پُرگل 'ماهور' تداوم صدرنشيني اين تيم را تثبيت كرد

فيروزكوه، تهران بزرگ - رقابت هاي فوتسال ليگ دسته اول فيروزكوه با پيروزي پرگل ماهور و تداوم صدرنشيني اين تيم ادامه يافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، هفته یازدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته اول فیروزكوه جام 'نبی اكرم(ص)' شب گذشته با انجام دو دیدار ادامه یافت.

در این دیدارها كه در سالن سرپوشیده 'شهدا'ی این شهر برگزار شد، در بازی نخست تیم های 'ماهان' و 'هلال احمر' به تساوی 3 بر 3 دست یافتند.

در دیگر دیدار، تیم صدرنشین ماهور با برد قاطع هشت بر صفر در برابر 'شهید كامبیز سیر' با قدرت جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت ها تثبیت كرد.

پنجششنبه شب نیز در آغاز بازی های این هفته، تیم های 'طپش' و 'مهاجر' ( كه از بازیكنان اتباع خارجه ساكن فیروزكوه بهره می برد) به تساوی پرگل شش بر شش رسیدند.

بازی حساس و تعیین كننده این هفته از رقابت ها بین 'فرمانداری' و 'آفاق' به دلیل حضور آفاق در رقابت های لیگ برتر فوتسال توابع استان تهران به دوشنبه شب موكول شد.

با این نتایج تیم ماهور با 25 امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم های فرمانداری و آفاق با یك بازی كمتر،هر یك با 20 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مكان های دوم و سوم قرار گرفتند.

هیات فوتبال شهرستان فیروزكوه با هدف اعتلای سطح كیفی فوتسال شهرستان و با اعتقاد راسخ به قابلیت فوق العاده جوانان و نوجوانان این منطقه اقدام به برگزاری لیگ دسته یك فوتسال كرده است.

قهرمان این رقابت ها جواز حضور در مسابقات لیگ فوتسال توابع استان را خواهد یافت.

شهرستان فیروزكوه آخرین بار هفت سال قبل نماینده ای در لیگ فوتسال توابع استان داشت.

تهرام/8142/1457/1556/
۰ نفر