۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 80536900
T T
۰ نفر
برادران وخواهران شيعه واهل سنت جاسك درراهپيمايي شركت مي كنند

جاسك-امام جمعه اهل سنت جاسك گفت:برادران و خواهران شيعه اهل سنت واين شهرستان دوشادوش يكديگر با حضور پرشور و با شكوه خود در راهپيمايي 22بهمن مشت محكمي به دهان ياوه گويان و مستكبران خواهند زد.

شیخ محمد عقیل شیهك زهی شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 22بهمن روز پیروزی انقلاب شكوهمند ایران اسلامی برای مردم به ویژه برادران اهل سنت ، روزی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: در همین راستا برادران اهل سنت هرگاه رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور این قشر را ضروری بدانند، با جان و دل وارد صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب می شوند.

شیهك زهی با اشاره به شركت گسترده برادران اهل سنت در كنار برادران اهل تشیع در تمام راهپیمایی ها بخصوص روز بزرگ یوم الله 22بهمن گفت: ملت ایران امروز در سراسر كشور به ویژه در مناطق سنی نشین اتحاد و وحدت خود را به دشمنان اسلام نشان دادند و با دل و جان گوش به فرامین رهبر انقلاب هستند.

امام جمعه اهل سنت جاسك خاطر نشان كرد:بیگانگان بدانند ملت شریف ایران قدردان خدمتگزاران خود هستند و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری ازارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری می كنند.ك/3

7199/668