۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۴۲
کد خبر: 80536631
T T
۰ نفر
مسئولان اردكاني بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد كردند

مسئولان اردكاني ضمن اعلام آمادگي خود براي حضور گسترده در راهپيمايي ، از آحاد مردم شهرستان براي حضورپرشور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، امام جمعه اردكان 22 بهمن ماه را روز نمایش وحدت و همدلی مسئولان و مردم با یكدیگر و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه استكبار جهانی و نظام سلطه و طاغوت دانست .

حجت الاسلام ' سید محمد حسینی' ادامه داد: این روز، روز حركت در مسیر روشن انقلاب اسلامی و راه هدایتگرانه امام و شهدا و پیوستن به اراده و اقتدار ملی است .

وی ادامه داد: 22 بهمن ماه فرصتی برای سنجش حركت انقلاب اسلامی و هموار كردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی ـ انسانی است.

فرماندار اردكان در ادامه اظهار داشت: 22بهمن ، یادگار آزادی، استقلال و عزت ملت ماست كه مردم بصیر ایران آن را با جوهر اتحاد بر پیكر تاریخ ایران و اسلام نوشتند .

' احمد كمالی' گفت: یك روز الهی كه خدا به اراده خویش سرنوشت مردمی دردمند را به دست خودشان تغییر داد و با چراغ روشن انقلاب ، راه آینده شان را پر فروغ ساخت .

وی اظهار داشت: بازخوانی خاطره به یادگارمانده از 22 بهمن، هرساله در روز تولد انقلاب ، حیاتی تازه به كالبد مبارزه علیه استكبار می دمد و فریاد مردم پیروز و سربلند ایران در این روز، خفتگان لالایی افرنگ را بیدار می كند .

فرماندار اردكان با بیان اینكه مردم ایران با تكرار همایش حضور همه ساله در این روز وحدت، همدلی و ولایتمداری خود را به رخ دنیا می كشانند و با شور انقلابی به پیروی از امام و رهبرانقلابی خود فریاد مظلومان عالم را به گوش دنیا می رسانند تصریح كرد: حضور در این راهپیمایی دشمن شكن ، اقتدا به نماز آزادی ست كه آغاز آن تكبیره الاحرام ایمان و پایان آن تقدیم سلام بررهروان قران و شهیدان است.

كمالی گفت: اینجانب به نوبه خود ضمن اطمینان از احساس مسئولیت مردم این خطه برای حضور درصحنه، از آحاد ملت شهید پرور شهرستان اردكان می خواهم كه در روز 22بهمن امسال با پیوستن به دریای خروش ایران زمین و شركت در راهپیمایی این روز باردیگر با آرمانهای بلند امام و شهدا تجدید میثاق كرده و با حركت در مسیر منویات مقام معظم رهبری دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردكان نیز افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، ملت ما را به یك ملت آگاه و بصیرتمند و در تراز اول در سطح جهان بدل ساخت و به عنوان مدل حكومتی برتر و الگویی بی‌بدیل در نظام‌های سیاسی مطرح جهانی معرفی كرد.

حجت الاسلام ' حاجی اسماعیلی ' با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) افزود: اگر به سال 57 بر گردیم و ببینیم كه انقلاب ما چه دستاوردهایی را برای ملت به ارمغان آورد، آنگاه بهتر می‌توانیم، قدردان انقلاب باشیم.

' اكبر نوریان' رئیس آموزش و پرورش اردكان هم تصریح كرد: اتحاد ملی و انسجام اسلامی و وحدت اقشار مردم با گرایش‌های مختلف سیاسی و سلایق متفاوت است كه حول محور ولایت فقیه، برای حفظ 'استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی' در حركت و تكاپو است.ك/4

7544/1968