۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 80532719
T T
۰ نفر
بسياري از كشورهاي جهان از انقلاب اسلامي الگو مي گيرند

تهران - نماينده مردم درود وازنا در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بيداري اسلامي ازدستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران است،گفت:كشورهاي منطقه وفرامنطقه در آمريكاي جنوبي و حتي اروپا از الگوي انقلاب اسلامي ايران الگو مي گيرند.

'عباس قائدی رحمت' عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در خصوص اهمیت دهه فجر و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در این مقطع زمانی كه اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از فتنه 88 برگزار می شود ، حضور پرشور مردم در مراسم دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گفته وی، مراسم و برنامه های دهه فجرانقلاب اسلامی باید سال به سال باشكوه تر برگزار شود تا بتوانیم اهداف انقلاب و نظام اسلامی را محقق كنیم.

دبیر كمیسیون اجتماعی مجلس به پیش بینی ها و آینده نگری های كارشناسان به ویژه صاحبنظران غربی و آمریكایی در خصوص گسترش انقلاب اسلامی در سراسر جهان اشاره كرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی روز به روز گسترده تر می شود و بسیاری از كشورهای دنیا از این انقلاب الگوبرداری می كنند.

قائد رحمت با یادآوری اینكه نمایندگان مجلس شورای اسلامی پا به پای مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شركت خواهند كرد، از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست كه این راهپیمایی را از سال های گذشته پرشكوه تر برگزار كنند، چرا كه مهر تایید دیگری بر برگ زرین انقلاب اسلامی است.

اجتمام(4)**1788**1647
۰ نفر