۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۲۰
کد خبر: 80530369
T T
۰ نفر
ولايت فقيه محور و كانون اصلي حفظ و تقويت وحدت در جامعه است

اراك- نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: ولايت فقيه محور و كانون اصلي حفظ و تقويت وحدت در جامعه است.

آیت الله 'قربانعلی دری نجف آبادی' روز سه شنبه در آیین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر هشت در جمع پاسداران و سربازان تیپ 71 پیاده سپاه روح الله استان مركزی افزود: ولایت فقیه فصل الخطاب است و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی یكی از شاخص های مهم است.

وی بیان كرد: جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی با رهبری امام راحل و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دوران سخت جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سرگذاشت.

امام جمعه اراك تاكید كرد: امروز نیز برای شكست توطئه های دشمنان در جنگ نرم و تحریم های اقتصادی باید برای تحقق فرمان ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش كرد.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه كرد: امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و عظمت بوده و بیداری اسلامی از بركات و آثار انقلاب اسلامی است كه روز به روز به عمق آن افزوده می شود.

وی خاطر نشان كرد: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی با توسل به اهل بیت (ع)، رهبری آگاهانه و الهی امام راحل، وحدت و بصیرت مردم محقق شد كه باید برای صیانت از این شجره طیبه الهی بكوشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی بیان كرد: فراگیری انقلاب اسلامی، تحقق فرموده امام راحل است كه فرمودند 'انقلاب ما انفجار نور بود' و تمام جهان امروز شاهد شعاع این نور است.

دری نجف آبادی یادآور شد: حفظ ارزش ها و باورهای دینی بر همگان واجب است تا این میراث گران بها با درستی به نسل های بعدی منتقل شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مركزی در ادامه این آیین گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه ای تاریخ ساز برای ملت فهیم ایران است كه نظیر آن در هیچ نقطه ای از جهان یافت نمی شود بنابراین ضروری است كه در این ایام با تمام ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی برنامه ریزی كرد.

سردار 'محسن كریمی' افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان های انقلاب است.ك/2

517/507
۰ نفر