۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۵۵
کد خبر: 80530278
T T
۰ نفر
با وجود تحريم هاي دشمن در ايده آل ترين شرايط زندگي مي كنيم

كرمانشاه - معاون امور عمراني استاندار كرمانشاه گفت: توسعه، عمران و آبادي 34 ساله ايران در مقايسه با دنيا بي نظير است و ما با وجود همه فشارها و تحريم هاي دشمن، امروز در ايده آل ترين شرايط زندگي مي كنيم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حیدر مطاعی' روز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های شركت مخابرات استان كرمانشاه به مناسبت دهه مبارك فجر افزود: روز به روز شاهد پیشرفت، عمران و آبادانی در همه عرصه ها در كشور هستیم.

وی اظهار كرد: افتخار می كنیم كه در بعد جهانی و منطقه ای جزء كشورهای اول منطقه و دنیا از نظر دست یابی به فن آوری های جدید هستیم.

مطاعی ادامه داد: در زمان طاغوت، بهایی به مغز و اندیشه جوانان ایرانی نمی گذاشتند و شركت های خارجی در كشور مشغول بودند و تلاش های ایرانیان نیز به ثبت نمی رسید در حالیكه اكنون این خودباوری در جوانان ما ایجاد شده است كه ما می توانیم.

وی تصریح كرد: امروز بهترین شرایط امنیتی در كشور حاكم است در حالیكه كشوری مانند ایالات متحده كه ادعا دارد از چنین امنیتی برخوردار نیست.

وی در ادامه با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه ای از آموزه های دینی اكنون جزو كشورهای برتر دنیاست در حالیكه قبل از انقلاب اسلامی ما كوچكترین صنایع را نداشتیم و امروز در بیشتر عرصه ها به خودكفایی رسیده ایم.

وی افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی چه در بعد داخلی و چه خارجی بر كسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینكه مشكلات كشور ما در مقایسه با كشورهای دیگر بسیار ناچیز است، تصریح كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در كارهایش موفق بوده است و اگر اشكالی وجود دارد در عملكرد برخی از اشخاص است و هیچ عقل سلیمی نمی تواند انتقادی به كلیت نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

معاون استاندار كرمانشاه در ادامه با مقایسه خدمات قبل و بعد از انقلاب اسلامی در استان كرمانشاه گفت: قبل از انقلاب اسلامی تنها در یك روستا در استان ارتباط مخابراتی برقرار بود در حالیكه امروز دو هزار و 700 روستا در استان ارتباط مخابراتی دارند.

وی ادامه داد: امروز با وجود تمامی تحریم های دشمن هر خانواده كرمانشاهی خودرو و تلفن همراه در اختیار دارد و با طرح مسكن مهر به تعداد بعد هر خانوار ساختمان ساخته می شود و اینها نعمت هایی است كه به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.

مطاعی افزود: قبل از انقلاب اسلامی راه روستایی قابل تردد در استان كرمانشاه وجود نداشت در حالیكه امروز دو هزار و 890 كیلومتر راه روستایی آسفالته و 1500 كیلومتر راه شوسه داریم.

وی اظهار داشت: تمام روستاهای بالای 25 خانوار در استان كرمانشاه امروز از نعمت برق برخوردارند و دو هزار روستا آب آشامیدنی سالم دارند، 400 مسجد در روستاهای استان احداث شده و 300 مسجد و 200 خانه عالم نیز در حال ساخت است.

معاون امور استاندار كرمانشاه در پایان با بیان اینكه افتخار ما زندگی و خدمت در نظام جمهوری اسلامی است، گفت : امروز تمام افراد كشور نظامی هستند و از ارزش های جمهوری اسلامی دفاع می كنند و همه این نعمت ها از بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

7452/567