۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۴۷
کد خبر: 80525266
T T
۰ نفر

تيم ووشو سيستان و بلوچستان به ليگ برتر صعود كرد

۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۴۷
کد خبر: 80525266
تيم ووشو سيستان و بلوچستان به ليگ برتر صعود كرد

زاهدان - رييس هيات ووشو سيستان و بلوچستان گفت: تيم ووشو اين استان در مرحله نهايي ليگ دسته يك با وجود شكست از آذربايجان شرقي به دليل برد در مقابل گروه بوشهر و كسب جايگاه سوم جدول رده بندي جواز حضور در ليگ برتر را بدست آورد.

'عباس شیبك' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس جدول رده بندی تیم های ووشو بوشهر، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم لیگ دسته یك كشور قرار گرفتند و به لیگ برتر صعود كردند.

وی گفت: در رشته ساندا عادل اعیانی در وزن 52 كیلوگرم، مهرداد جوشن پسند و احمدعلی رضاپور در وزن 56، صادق شیبك در وزن 60، منصور صادقی و سعید شیبك در وزن 65، سعید چهار دولی و صادق یوسفی قاسمی در وزن 70، محمدجواد صادق و سعید شهركی نیا در وزن 75، سعید رضایی و امین سالاری در وزن 80، اكبر سراوانی در وزن منهای 85 و دانیال ریگی و محمد رافع در وزن منهای 90 كیلوگرم اعضای تیم ووشو سیستان و بلوچستان را تشكیل می دهند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ووشوكاران استان در رشته تالو نیز شامل ابوذر شیبك، محمدجواد نعیمی، علی راد و بهنام حیدری هستند.

وی افزود: لیگ دسته یك ووشو كشور با حضور تیم های سیستان و بلوچستان، خوزستان، قم، ایلام و خراسان رضوی در گروه الف و اصفهان، سمنان، آذربایجان شرقی، بوشهر و كرمانشاه در گروه ب برگزار شد.

وی گفت: تیم ووشو سیستان و بلوچستان از شهریورماه سال آینده در رقابت های لیگ برتر كشور به مصاف حریفان خواهد رفت.

7307/2729