۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۴۴
کد خبر: 80525258
T T
۰ نفر
پافشاري به راي ناصواب برخي افراد موجب دامن زدن به اختلافات است

قم- رييس سازمان تبليغات اسلامي استان قم گفت: پافشاري به راي ناصواب برخي افراد موجب دامن زدن به اختلافات است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام 'عباس اسكندری' روز شنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این شرایط حساس منطقه ای و بین المللی، پافشاری بر رأی غیرمنطقی و ناصواب خود و دامن زدن به اختلافات، نوعی نامردی كردن با انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان كرد: شهیدان، امام خمینی(ره)، رهبرمعظم انقلاب، مراجع و علما و مردم تلاش كرده و می كنند كه حركت توفنده انقلاب اسلامی نه تنها در كشور بلكه در دنیا به نتیجه برسد، بنابراین اگر برخی افراد، در این مسیر كمك نمیكنند، لااقل سنگ اندازی نكنند.

وی وحدت و انسجام بین همه گروهها و شخصیتها را نیاز ضروری جامعه دانست و افزود :با وجود اینكه رهبر انقلاب در مجالس و محافل مختلف به وحدت و انسجام اصرار دارند، اما برخی افراد سعی دارند از طریق دامن زدن به اختلافات، ذهن مردم را منحرف كنند.

اسكندری سعادت آحاد جامعه را در تداوم مسیر اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه مسائل را باید با خط روشن انقلاب سنجید و امروز نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برای ما حق است.

وی تاكید كرد: باید به آنهایی كه حاضر نیستند در مسیر انقلاب اسلامی باشند و همچنان اختلاف افكنی میكنند، این فرمایش امام حسی(ع) را گفت كه اگر دین ندارید، لااقل آزادمرد باشید.

وی تصریح كرد: انقلاب اسلامی به عنوان گوهر تابناكی یاد كرد كه خداوند متعال آن را به ملت ما هدیه كرده است.

اسكندری ادامه داد: شاید هنوز عمق این نعمت الهی را درك نكرده باشیم كه خدای سبحان ما را از زیر یوغ حكومت طاغوت بیرون آورده و در ظل پروردگار و انسانهای شایسته قرار داده است.

وی عنایت ویژه اهل بیت(ع) به ملت ایران را ملموس دانست و گفت: مسلمانان برای دستیابی به چنین انقلابی باید قرنها مبارزه و مجاهدت كنند تا به آن دست یابند ولی ملت ما با اعتقاد راسخ به اهل بیت(ع) به این گوهر تابناك دست یافته است.

وی پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی را شكر عملی این نعمت الهی دانست و افزود: آنهایی كه قدردان این نعمت هستند، منفعت آن در دنیا و آخرت نصیبشان میشود و كسانی كه ناسپاسی میكنند دچار خسران خواهند شد.

اسكندری بیان داشت: تجربه سی و چهار ساله نشان میدهد كه هر كسی كوچكترین نگاه نادرستی به انقلاب اسلامی داشته باشد سرنگون میشود، از این رو باید به آنهایی كه در مسیر این انقلاب و حركت امام و رهبری هستند تبریك گفت.

وی اضافه كرد: همچنین آنهایی كه حاضر نیستند در این مسیر الهی باشند و میخواهند به افكار و اندیشههای ناقص خود پافشاری كنند باید این فرمایش امام حسین(ع) را متذكر شد كه اگر دین ندارید، لااقل آزادمرد باشید.

وی با بیان اینكه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمت كشیدهاند و خون دادهاند افزود: نباید انقلاب اسلامی را بازیچه دست خودمان و اغراض باندی و گروهی قرار دهیم.

اسكندری در پایان به تشریح فعالیت های دو كمیته قرآن و نهج البلاغه و تشكلهای دینی ستاد دهه فجر استان كه مسئولیت آن به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است پرداخت و ابراز امیدواری كرد كه تلالو نور انقلاب اسلامی همچنان پایدار باشد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش سپرده شود.ك/3

7402/1535