۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۹
کد خبر: 80525212
T T
۰ نفر
70 ويژه برنامه دهه فجر در پايگاه هاي بسيج آران و بيدگل اجرا مي شود

آران و بيدگل– فرمانده نيروي مقاومت بسيج آران و بيدگل گفت: در دهه فجر امسال 70 ويژه برنامه در پايگاه هاي بسيج اين شهرستان اجرا مي شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار 'سید مرتضی كسایی زادگان' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه ها با رویكرد كلی مقابله با تهدیدات نرم و هجوم رسانه ای دشمن در راستای ایجاد نارضایتی عمومی در سطح جامعه اجرا می شود.

وی افزود: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری جلسات ویژه روشنگری و بصیرت افزایی، غبارروبی گلزار های شهدا، برگزاری جشن های شادی در سطح پایگاه های بسیج و حضور یكپارچه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن از جمله برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان است.

وی همچنین كلنگ زنی طرح مسكن بسیجیان را از دیگر برنامه های دهه فجر ذكر و تصریح كرد: این طرح در محدوده حوزه چهارم نیروی مقاومت بسیج آران و بیدگل اجرا می شود.

وی خاطرنشان كرد: در این مجموعه، 200 قطعه زمین 200 متری برای ساخت مسكن به بسیجیان واگذار شده است.

كسایی زادگان اضافه كرد: بهای واقعی این زمین ها هر قطعه 250 میلیون ریال است اما در قالب طرح مسكن بسیجیان هر یك از زمین ها به مبلغ 50 میلیون ریال واگذار شده است.

وی همچنین تجلیل از زنان ایثار گر، همایش امر به معروف و نهی از منكر، برگزاری شب های شعر، برپایی ایستگاه های صلواتی، دعای كمیل، گردهمایی حلقه های صالحین، مسابقات مختلف ورزشی، گشت های ویژه و اكران فیلم عمار را از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان ذكر كرد.

1724/8132