۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80525171
T T
۰ نفر
دو پروژه عمراني دهه فجر در املش به بهره برداري رسيد

رشت - در سومين روز از دهه مبارك فجر، دو پروژه عمراني و دو برنامه فرهنگي با حضور مسوولان محلي املش افتتاح و به بهره برداري رسيد.

به گزارش ایرنا، در این آیین ها كه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسوولان شهرستان املش برگزار شد، از پروژه آسفالت كوچه های شهید فرمانبر، اسوه، اندیشه، ابوذر، پنج تن آل با، آراد و شهید دستجردی این شهر به مساحت هفت هزار و500مترمربع با اعتبار یك میلیارد و 875میلیون ریال بهره برداری شد.

بر اساس این گزارش، همچنین جدول گذاری و موزائیك فرش پیاده روی خیابان های شهید مدرس، ورودی شهر، امام خمینی(ره) و پیاده روی خیابان شهید چمران به مساحت چهار هزار مترمربع با 870میلیون ریال از منابع داخلی و استانی از دیگر طرح های بهره برداری شده امروز در املش است.

همچنین پروژه آبرسانی به روستای پایین شبخوس پهلو شامل لوله گذاری و خط انتقال به مسافت سه كیلومتر با مخزن 20مترمكعبی با اعتبار130میلیون ریال از محل دو درصد نفت و گاز و520میلیون ریال از منابع داخلی به بهره برداری رسید كه 18خانوار ساكن این روستا از مزایای آب سالم و بهداشتی آن برخوردار شدند.

بر اساس این گزارش، بازدید از دست ساخته های مهدكودك ها و دانش آموزان املشی ، نقاشی ها، نمایشگاه تجسمی، بازار املش، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان املش و ... از دیگر برنامه های فرهنگی سومین روز از دهه مبارك فجر این شهرسان بود.

آخرین برنامه امروز، افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی در اداره ارشاد اسلامی بود كه از سوی مسوولان ادارات املش به بهره برداری رسید.

شهرستان املش با بیش از 47هزار نفر جمعیت در شرق مركز گیلان واقع است.ك/2

7291/ 603