۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۵
کد خبر: 80524816
T T
۰ نفر

چالدران، اروميه - به مناسبت سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز جشن هاي انقلاب فرماندار چالدران با صدور بيانيه اي اين ايان فرخنده را تبريك گفت..

در بخشی از این بیانیه آمده است:

دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی در افق زیبا و پهناور كشور ایران است .

در آیینه ی دوران انقلاب ، تبلور شكوه و عظمت پس از نبی مكرم اسلام (ص) و امامان معصوم بدست خمینی كبیر قهرمان بلا معارض نبرد با كفر و ستم و الگوی بی بدیل عدالت رقم خورد و پیروان راه نورانی او هر روز با حضور در صحنه های مختلف و دفاع از آرمانها و مقدسات انقلاب ، وفا داری خود را به آن راد مرد تاریخ و فرزند خلف ایشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت افاضاته ) بیش از پیش به منصه ظهور رساندند.

در سایه همین حفظ و حراست از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد شكل‌گیری بیداری اسلامی در بیش از یك سال اخیر در منطقه هستیم كه همه این دستاوردهای خوب و شیرین را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توكل به خداوند و احساس مسئولیت بیشتر دانست.

توكل به خداوند متعال، زمان‌شناسی، امام‌شناسی و بصیرت‌بخشی لازمه و ابزار كار پایمردی در حفظ اصول و ارزش‌ها است.

ملت ایران با دست یافتن به گنجینه وحدت و ولایت‌مداری تاكنون توانسته است قله‌های عظیم ایثار و شهادت‌طلبی را به خوبی طی كند و با همین روند قادر است در سال‌های متمادی به خواسته و مطالبه اصیل مردم پاسخ دهد.

شیطنتی كه امروزه نظام استكباری به آن دامن می‌زند، موضوع تحریم شریان اقتصادی ایران است كه احساس می‌كند با چنین حركتی می‌تواند ملت ایران را ناكارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد ولی همگان دیدند كه با اعلام قطع صدور نفت به كشورهای اروپایی چگونه خود را به درهای بسته كوبیدند و از طرفی چون نقشه های شوم خود را در جمهوری اسلامی ایران اجرایی نمی بینند در سایر بلاد اسلامی از جمله در سوریه دست به كشتار مسلمانان زده اند.

دهه فجر حاصل استقامت و پایداری مردانی از یاران خمینی كبیر است كه زیر وحشیانه ترین شكنجه‌های تاریخ قد خم نكردند و همواره بر حاكمیت اسلام ناب پای فشردند.

دهه فجر انفجار نوری بود كه تشعشع خیره كننده آن امروز پس از گذشت سی و اندی سال در بلاد اسلامی و حتی غیراسلامی قلب ملل تحت ظلم را جلا بخشیده و چشم استكبار و معاندین نظام اسلامی را كور كرده است بطوریكه سران حكومتهای ظلم و تعدی به دست و پا افتاده و در صدد كشتار مردم خویش برآمده‌اند.

امروز به بركت هدایت های امام(ره) و رهبری و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حكومتهای جابر و استقرار حاكمیت اسلام در تمام دنیا خواهیم بود.

7128/583