۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۲۴
کد خبر: 80522793
T T
۰ نفر

رضا كيانيان:بازيگران حرفه اي دل به كار نمي دهند

۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۲۴
کد خبر: 80522793
رضا كيانيان:بازيگران حرفه اي دل به كار نمي دهند

تهران - بازيگر فيلم سينمايي هيچ كجا هيچ كس درباره حضور بازيگران حرفه اي و چهره در اين فيلم به طنز گفت: حضور بازيگران حرفه اي و شناخته شده در يك فيلم زياد هم مزيت محسوب نمي شود زيرا آدم هاي حرفه اي زياد دل به كار نمي دهند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، رضا كیانیان عصر امروز – پنجشنبه – در نشست خبری عوامل فیلم سینمایی هیچ كجا هیچ كس در سینمای رسانه های جمعی جشنواره فجر با بیان اینكه با شیبانی ( كارگردان فیلم هیچ كجا هیچ كس) سر فیلمبرداری فیلم گزارش یك جشن ساخته ابراهیم حاتمی كیا آشنا شده است، افزود: در فیلم گزارش یك جشن، آقای شیبانی دستیار كارگردان و بازیگردان بود و وقتی با وی آشنا شدم كه بازیگردانی من را هم بر عهده داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینكه شیبانی كارگردان خوش فكری است ادامه داد: سناریوی فیلم هیچ كجا هیچ كس را زمان فیلمبرداری گزارش یك جشن خواندم كه مورد پسند قرار گرفت.

كیانیان با بیان اینكه بد یا خوب بودن یك فیلم بستگی به نظر تماشاگران دارد گفت: دوست داشتم چنین نقشی را تجربه كنم كه در این فیلم رخ داد و با یك تعداد زیادی بازیگر درجه یك جوان كار كردم.



** مهناز افشار: هیچ وقت كارهای خودم را دوست نداشتم

بر اساس این گزارش، مهناز افشار از دیگر بازیگران فیلم سینمایی هیچ كجا هیچ كس با بیان اینكه زیاد تفكیك سینمای خاص و عام را قبول ندارم گفت: فیلمنامه هیچ كجا هیچ كس، خیلی سخت و دشوار بود اما حضور بازیگرانی مانند آقای كیانیان موجب شد تجربه چنین نقشی را قبول كنم.

این بازیگر سینما در پاسخ به این سوال كه فیلم هیچ كجا هیچ كس چه ویژگی هایی داشت كه موجب شد در آن ایفای نقش كند افزود: ویژگی این فیلم درگیر بودن قصه فیلم است كه موجب شد در آن ایفای نقش كنم.

افشار با بیان اینكه منتقد بزرگ كارهای خودم هستم گفت: فیلمی با ویژگی های هیچ كجا هیچ كس را تا كنون در سینمای ایران ندیده بودم و دلیل انتخاب آن فیلمنامه عجیب و دشوار آن بود.

به گزارش ایرنا در ادامه بهاره كیان افشار از دیگر بازیگران فیلم هیچ كجا هیچ كس درباره نقش خود در این فیلم گفت: در بیشتر لوكیشن های فیلم به جز كیش حضور داشتم و مدت حضورم حدود دو ماه به طول انجامید.

این بازیگر سینما و تلویزیون، ویژگی های فیلمنامه را دلیل اصلی ایفای نقش در هیچ كجا هیچ كس عنوان كرد.

فراهنگ(3)**9140**1418
۰ نفر