سايپاشمال قائمشهر با پيروزي مقابل حريف به روند ناكامي هاي خود پايان داد

ساري - تيم فوتبال سايپا شمال قائمشهر در مسابقه اي از هفته هفدهم ليگ دسته اول فوتبال كشور سه امتياز ديدار مقابل تيم انتهاي جدولي گروه را گرفت و به روند ناكامي هاي خود در هفته هاي اخير پايان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار كه عصر روز پنجشنبه در زمین فوتبال شهدا ساری برگزار شد ، قائمشهری ها با نتیجه 2 بر یك ، میهمان خود ، تیم فولاد یزد را با شكست بدرقه كردند.

' ایمان جعفر اوغلی ' در دقیقه 37 و ' مسعود زارعی ' در دقیقه 90 گل های تیم سایپا شمال را به ثمر رساندند و تك گل تیم فولاد یزد نیز توسط ' محسن زارع زاده ' به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار كه حدود 300 تماشاگر از آن دیدن كردند بر عهده ' وحید صالحی ' ، ' هادی طوسی ' و ' محمد ابوالحسنی ' بود.

در این دیدار ، داور مسابقه به ' داود عظیمی ' و ' علیرضا بیك زاده ' از تیم فولاد یزد و ' مهدی طاهری ' از تیم سایپا شمال كارت زرد نشان داد و همچنین ' مسعود زارعی' بازیكن تیم سایپا شمال در دقیقه 90 با دریافت كارت قرمز از داور مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال سایپا شمال با كسب این پیروزی 20 امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال كشور باقی ماند.

در دیگر دیدار نمایندگان مازندران در این رقابت ها ، تیم فوتبال نساجی قائمشهر در استادیوم بنیان دیزل تبریز مهمان تیم صدرجدولی گسترش فولاد تبریز بود و در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر 1 از میزبان خود شكست خورد.

تیم فوتبال نساجی مازندران با قبول این شكست ، 27 امتیازی باقی ماند و با یك رده سقوط به مكان پنجم جدول رده بندی گروه اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال كشور رسید.ك/3

7331/1654