۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 80508674
T T
۰ نفر
ليگ برتر واليبال/ شهرداري تبريز براي تلافي شكست دور رفت به مصاف سايپا مي رود

تبريز- تيم واليبال شهرداري تبريز در هفته هجدهم از رقابت هاي ليگ برتر و براي جبران شكست دور رفت، مقابل سايپا صف آرايي مي كند.

به گزارش ایرنا، در این بازی كه چهارشنبه این هفته و در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می شود شهرداری كه در دیدار رفت با نتیجه سه بر دو نتیجه را واگذار كرد برای كسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم سایپا می رود.

البته شهرداری در نیم فصل دوم نتایج خوبی كسب نكرده و روند نزولی این تیم در این رقابت ها همچنان ادامه دارد.

این تیم تبریزی هم اكنون با 17 امتیاز از 17 بازی و با میانگین یك امتیاز برای هر بازی در رتبه دهم جای گرفته و با تیم نهم جدول پنج امتیاز فاصله دارد.

برتری شهرداری در این بازی نیز تغییری در رده بندی این تیم در جدول ایجاد نخواهد كرد اما برتری سایپا می تواند زمینه قرار گرفتن این تیم در بین چهار تیم برتر لیگ را فراهم كند.

شاگردان احمد مساجدی به خوبی می دانند كه كار سختی در بازی این هفته مقابل سایپا دارند از این رو باید با تمام توان خود را برای كسب بیشترین امتیاز از این بازی آماده كنند.

در مقابل بازیكنان تیم سایپا نیز برای اینكه جواز حضور در بازی های مرحله حذفی لیگ برتر را كسب كنند به پیروزی در این بازی و بازی های بعدی فكر می كنند.

شهرداری تبریز از 69 گیم بازی انجام داده در 17 هفته گذشته در 28 گیم برنده از زمین خارج شده و در 41 گیم نتیجه را به حریفان واگذار كرده و با معدل 682 هزارم به مراتب ضعیف تر از تیم سایپا كه با 39 گیم برده و 32 گیم باخته و معدل 1.218 برای هر بازی، عمل كرده است.

در میانگین امتیازهای كسب شده نیز شهرداری با 963 هزارم پایین تر از سایپا با یك و 12 هزارم قرار دارد.

شهرداری تبریز هم اكنون با 17 امتیاز در رده دهم و سایپا با 29 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و ساعت 15.30 چهارشنبه این هفته در سالن شهید اقدمی به مصاف هم می روند.

پیكان با 39 امتیاز در صدر این رقابت ها ایستاده است و تیم های كاله و متین ورامین با 35 و شهرداری ارومیه با 32 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار گرفته اند.

7233/587