۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸
کد خبر: 80507432
T T
۰ نفر
450 هزار نفر از معلولان بهزيستي تحت پوشش بيمه تكميلي قرار دارند

سمنان - رييس دبيرخانه بيمه و درمان مددجويان و معلولان بهزيستي كشور گفت: 450 هزار نفر از معلولان كشور از خدمات بيمه تكميلي به صورت مستقيم استفاده مي كنند.

'اصغر كاظمی' روز یكشنبه در حاشیه نشست مشترك كارشناسان حوزه بیمه شش استان كشور در سمنان افزود: از چهار ماه قبل بهزیستی كشور برای رفاه حال معلولان ارائه بیمه تكمیلی را به صورت مستقیم ارائه داده است.

وی گفت: 30 تا 35 درصد از معلولان كشور تحت پوشش بیمه تكمیلی و نیمی از مددجویان بهزیستی از بیمه پایه خدمات درمانی بهره مند هستند.

كاظمی با بیان اینكه قرار داد بیمه پایه مددجویان و معلولان بهزیستی كشور دوباره با سازمان بیمه خدمات درمانی تمدید می شود افزود: دوره سه ساله قرارداد بیمه خدمات درمانی با بهزیستی به اتمام رسیده است.

وی گفت: تمدید قرار داد بیمه پایه 800 هزار نفر از مددجویان و معلولان با رعایت نقاط ضعف و قوت قرارداد قبلی به زودی انجام می شود.

رییس دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان و معلولان بهزیستی كشور گفت: 55 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند.

در نشست مشتركت معاونان پشتیبانی و كارشناسان حوزه بیمه بهزیستی استانهای تهران ، قم، البرز، گلستان، مازندران و سمنان مسایل و مشكلات و برنامه های بیمه ای و درمانی مددجویان و معلولان بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ك/3

599/608