۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۴۷
کد خبر: 80507398
T T
۰ نفر
فرماندار گلپايگان:
ماموريت قرارگاه عدالت خدمت رساني به مردم است

گلپايگان، اصفهان- فرماندار گلپايگان گفت: ماموريت قرارگاه عدالت، خدمت رساني بيشتر به همه مردم به خصوص اقشار آسيب پذير و كم درآمد جامعه در ارائه كالا و خدمات مطلوب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین میرزایی روز یكشنبه در نشست قرارگاه عدالت این شهرستان اظهار كرد: همه اعضای این قرارگاه به صورت منظم وضعیت اصناف و بازار گلپایگان را رصد كنند.

وی افزود: همه با تعامل با اصناف تلاش كنیم با تامین كالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم كمبودی احساس نشود.

فرماندار گلپایگان بر فعال تر شدن تیم های نظارت و بازرسی اصناف در شهرستان تاكید كرد و افزود: در بازدیدها تشویق و تنبیه به هنگام مسوولان واحد های صنفی متناسب با شغل و حرفه نیز در دستور كار بازرسان قرار گیرد.

حسین میرزایی اضافه كرد: شهرستان گلپایگان با سابقه دینی، فرهنگی و تاریخی، دارای اصناف متعهد و كار آمد است كه احكام قانونی و شرعی را در كسب و كار رعایت می كنند.

فرماندار گلپایگان افزود: با این توانمندی انتظار اعضای قرارگاه عدالت شهرستان از كسبه و بازاریان و دیگر اصناف ارائه خدمت و كالای مطلوب و با كیفیت با قیمت مناسب به مردم است.

وی با اشاره به نقش آموزش در كابردی كردن واحدهای صنفی و فرهنگ سازی و بصیرت افزایی مسوولان اصناف افزود: آموزش مستمر شیوهای نوین كسب و كار به مسوولان واحدهای صنفی با همكاری مجامع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان انجام شود.

فرماندار گلپایگان به تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره كرد و افزود: با وحدت و همدلی مسوولان و مردم و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، این توطئه دشمنان همچون دیگر ترفندهای آنان خنثی خواهد شد.

شهرستان گلپایگان در 180 كیلومتری شمال غربی اصفهان است.

پ-/7138/607