۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۱۸
کد خبر: 80507305
T T
۰ نفر
آگاهي بخشي به مردم توطئه هاي دشمنان را خنثي مي كند

قزوين - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين گفت: آگاهي دادن به افراد جامعه توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي عليه ملت ايران را خنثي مي كند.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قزوین كه روز یكشنبه در اختیار ا یرنا قرار گرفته، سرتیپ دوم 'سالار آبنوش' در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی و راهكارهای عملیاتی كه با حضور مسوولان ، روسای دانشگاه و نخبگان دانشجو برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام برای جدا كردن مردم و نخبگان از نظام اسلامی نقشه طراحی می‌كنند كه در این راستا برای خنثی كردن نقشه‌های آنان باید قشرهای مختلف جامعه را از این توطئه‌ها آگاه كرد.

وی اظهار كرد: در كشور جمهوری اسلامی ایران امنیت به خوبی برقرار است و این بیانگر توانایی مسوولان نظام در برقراری این مولفه مهم و اساسی در جامعه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان كرد: قشرهای مختلف جامعه از امنیت خوبی نسبت به سایر كشورها برخوردارند كه باید اهمیت و ارزش این مؤلفه اساسی را برای آنان تبیین كرد تا به موهبت این نعمت بیشتر پی ببرند.

وی، نزدیكی افكار و دیدگاههای روسا، اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها را از اهداف برگزاری این نشست بیان كرد و گفت: باید با تدوین فتنه‌های كشورهای استكبار جهانی برای اقشار مختلف جامعه آنان را از نقشه‌های شوم این كشورها آگاه تا بتوان در خنثی كردن‌ نقشه‌هایشان در جامعه موفق‌تر عمل كرد.

7390/616