۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۸
کد خبر: 80507208
T T
۰ نفر
دهه فجر انقلاب اسلامي نقطه عطفي درتاريخ ايران است

بستك- بخشدار مركزي بستك ضمن تاكيد برگزاري باشكوه جشن هاي انقلاب گفت: دهه فجر انقلاب اسلامي در حقيقت نقطه عطفي درتاريخ ايران است.

به گزارش ایرنا، عبدالرسول قنبری یكشنبه در نشست با اعضای كمیته مالی و پشتیبانی دهه فجر شهرستان با اشاره به نزدیكی ایام الله دهه مبارك فجر افزود: این ایام یادآور سرنگونی نظام ستم شاهی و استقرار حكومت جمهوری اسلامی بر پایه سه عامل رهبری امام خمینی(ره)، ایمان به مبانی اسلام و وحدت ملت می باشد كه باید گرامی داشته شود.

وی بیان داشت: امروز در كشورهای اسلامی به تبعیت از انقلاب ایران حكومت های مردمی در حال شكل گیری است اما خلاء مدیریت و رهبری واحد باعث شده آن طوری كه باید به اهداف خود نرسند.

وی در ادامه خواستار همكاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی و مردم برای پاسداشت جشن های انقلاب شد و بر آمادگی دهیاری ها برای برگزاری این جشن ها در روستاها تاكید كرد.

مسوول كمیته مالی و پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نیز گسترش كیفی برنامه های اجرایی دهه فجر را منوط به همكاری و پشتیبانی مالی ستاد بویژه ادارات و نهادها درسطح شهر ذكر كرد.

پرویز هاشمی پور، برگزاری بهتر و پررنگ تر برنامه های دهه فجر را وظیفه ای كوچك جهت ادای دین به آرمان های رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گران سنگ دانست و خواستار مشاركت فعال در جهت برگزاری برنامه های این ایام درسالجاری شد.

وی درپایان ابراز امیدواری كرد: با همكاری وهمفكری اعضای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شكوه خاص و رونق بیشتر برگزار شود. ك/2

7195/668