۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 80507040
T T
۰ نفر
برخي افراد با طرح مساله انتخابات آزاد آب در آسياب دشمن مي ريزند

اردبيل- معاون سياسي- امنيتي استاندار اردبيل گفت: برخي افراد با طرح مساله انتخابات آزاد مي خواهند آب در آسياب دشمن بريزند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس دست باز روز یكشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی و عمرانی فرماندار اردبیل افزود: عده ای با طرح این مساله و با اهدافی مشخص با همصدا شدن با فتنه گران و بیگانگان سعی در ایجاد تفرقه دارند.

وی اضافه كرد: این عده باید از فرمایشات مقام معظم رهبری درس عبرت بگیرند.

وی در ادامه بر هوشیاری مسسولان و مردم در مقابله با توطئه های دشمنان برای كمرنگ جلوه دادن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده تاكید كرد.

دست باز همچنین بیان كرد: مردم ما فهیم و آگاه هستند و چنین اهدافی را تشخیص داده و در سال آینده نیز با درایت، آـگاهی و حضور حداكثری، انتخابات سالمی را همانند دوره های گذشته برگزار كرده و دشمنان را بیش از پیش مایوس نمایند.

كاظم دبیر، سرپرست فرماندار اردبیل، نیز در ادامه این آیین بر برگزاری هرچه باشكوه تر و منظم تر انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری تاكید كرد.

وی افزود: انتخابات نقطه قوتی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و مردم با آگاهی، بصیرت و انتخابی دقیق، فردی كاردان و انقلابی دیگری را به عنوان رییس جمهور انتخاب خواهند كرد.

وی همچنین بر همكاری و پیگیری مسوولان به منظور رفع موانع موجود و تكمیل پروژه های نیمه تمام تاكید كرد.

گفتنی است در ادامه این آیین سیفی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و همچنین ایمانی به عنوان معاون عمرانی فرماندار اردبیل منصوب شدند.

8123/530