۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۹:۱۷
کد خبر: 80502560
T T
۰ نفر
فدراسيون شنا نبايد اهانت مربي به بازيكن زنجاني را ناديده مي گرفت

زنجان - پدر بازيكن زنجاني عضو تيم ملي واترپلو زير 18 سال كشور گفت: كميته انضباطي فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو ايران، هنگام صدور راي بايد به اهانتي كه ازسوي مربي تيم ملي به قوميت 'نيما شهبازي' شده بود نيز توجه مي كرد.

حسنعلی شهبازی، روز چهارشنبه با حضور در دفتر ایرنا مركز زنجان افزود: اگر فرزند من درحین تمرینات تیم دركشور استرالیا مرتكب خطا یااشتباهی نیز شده بود نباید ازسوی مربی كرمانشاهی با الفاظی زشت و زننده مورد اهانت قرار می گرفت.

وی اظهاركرد: براساس رای كمیته انضباطی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران، فرزندم 'نیما شهبازی' تا اطلاع ثانوی از حضور در كلیه مسابقات واترپلو محروم شده است ولی حق وی این نبود.

شهبازی بابیان اینكه رسانه ای كردن این موضوع از سوی فدراسیون شنا، ذهنیت بدی را در سطح جامعه و دوستان و اطرافیان ایجاد كرده است، گفت: به عنوان پدر این ورزشكار ، شدیدا به حكم صادره و انتشار آن معترض هستم و مراتب اعتراض خود را نیز به صورت كتبی و ارسال ایمیل به اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان و وزارت مربوطه اعلام داشته ام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی یادآور شد: فرزندم 'نیما' در جلسه نخست كمیته انضباطی فدراسیون شنا ، به دلیل زمان برگزاری امتحانات تحصیلی نتوانست شركت كند و از تعیین وقت جلسه دوم كمیته نیز هیچ اطلاعی نداشت چراكه موضوع به هیات شنا استان زنجان از طریق ایمیل ارسال شده بود.

پدر این ورزشكار زنجانی، گفت: متاسفانه این رای در نبود 'نیما' صادر شده و این حكم غیابی در شان و منزلت فرزندم نیست و باصدور و ابلاغ چنین رایی، دیگر انگیزه ای برای ادامه فعالیت ورزشی در وی باقی نمانده و بهتر است در این خصوص تجدیدنظر جدی شود.

مسوول اجرایی مسابقات هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان نیز گفت: 'نیما شهبازی' بازیكن زنجانی عضو تیم ملی جوانان زیر18 سال كشور از زمان تشكیل جلسه دوم كمیته انضباطی فدراسیون شنا، هیچ اطلاعی نداشت و به همین خاطر نیز شركت نكرده بود.

محمد نجفی، افزود: تعطیلات روز جمعه و شنبه، موجب شده بود كه دسترسی به 'نیما' امكانپذیر نباشد و هیات نیز موضوع را طی ارسال نامه ای به فدراسیون اعلام داشته است تا رای صادره مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینكه عدم حضور این بازیكن زنجانی تیم ملی در جلسه كمیته انضباطی فدراسیون از روی قصد و غرض نبوده است، اظهار كرد: بهتر بود مربی تیم ملی نیز به جلسه كمیته انضباطی فدارسیون شنا دعوت می شد تا موضوع به دقت مورد آسیب شناسی قرار گرفته و حل شود.

مربی شنا، شیرجه و واترپلو زنجان گفت: با شناختی كه از 'نیما' دارم مطمئن هستم كه وی شاید در اثر فشار تمرینات برای لحظه ای پرخاشگری كند ولی در اصل با بی احترامی كردن و اهانت به دیگران بیگانه است.

نجفی تصریح كرد: ورزش شنا ، شیرجه و واترپلو در حقیقت بسیار كم حاشیه است و بزرگنمایی و رسانه ای كردن چنین كارهای كوچكی به ضرر این ورزش تمام خواهد شد كه این نیز خوب و زیبنده نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا ، نیما شهبازی به دلیل بی انضباطی در اردوی تیم واترپلو جوانان در مسابقات قهرمانی جهان استرالیا به كمیته انضباطی احضار شده بود به جهت عدم حضور در دومین جلسه این كمیته كه در تاریخ 24 دی ماه برگزار شد ، از شركت در كلیه مسابقات واترپلو محروم شده است.

لازم به ذكر است جلسه اول كمیته انضباطی نیز به درخواست این بازیكن زنجانی در موعد مقرر برگزار نشده بود.

597/596