۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۷:۳۶
کد خبر: 80502383
T T
۰ نفر

جنون عشق، باعث كشته شدن رقيب در چابهار شد

۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۷:۳۶
کد خبر: 80502383
جنون عشق، باعث كشته شدن رقيب در چابهار شد

چابهار - قاتلي كه براي رسيدن به دختر مورد علاقه اش رقيبش را با شليك گلوله از پاي در آورده بود، در چابهار دستگير شد .

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سوم آذر ماه سال جاری از طریق پاسگاه مرزی دریابانی رمین چابهار خبر وقوع یك قتل مسلحانه به ماموران انتظامی كلانتری 11چابهار اعلام شد كه ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فردی به نام 'انور . الف' توسط افراد ناشناس مسلح با اصابت چند گلوله به قفسه سینه به قتل رسیده است كه بدنبال این جنایت اكیپ هایی از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی چابهار برای بررسی و تحقیقات تخصصی و فنی در صحنه جنایت حاضر شدند .

این گزارش حاكی است، ماموران در ادامه تحقیقات خود موفق شدند به سرنخ هایی در خصوص این جنایت دست یابند و ابعاد جدیدی از این پرونده قتل را كشف كنند .

در تحقیقات ماموران مشخص شد مقتول قبل از مرگش، اختلافات قبلی با 'نیاز' بر سر خواستگاری از دختر مورد علاقه شان داشته و به نوعی با یكدیگر رقیب بودند و چندین بار هم با یكدیگر بر سر این موضوع نزاع و درگیری داشته اند .

بدنبال شناسایی تنها مظنون این پرونده قتل و با اطلاعات و سرنخ های بیشتری كه در این خصوص بدست آمد كارآگاهان پلیس آگاهی احتمال بیشتری دادند كه 'نیاز' در این قتل دست داشته و یا اطلاعاتی در این خصوص دارد كه ماموران را برای دستگیری قاتل یا قاتلان یاری كند .

در ادامه ماموران برای تحقیقات از این مظنون این پرونده اقدام به كسب مجوزهای قانونی كردند كه متوجه شدند 'نیاز' پس از این جنایت بدون اینكه به كسی چیزی گفته باشد محل زندگیش را ترك و متواری است.

ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی خود پس از یك ماه موفق شدند مخفیگاه 'نیاز' را كه پس از مخفی شدنش احتمال بیشتری می رفت با این جنایت ارتباطی داشته باشد شناسایی كنند.

در ادامه و طی اقدام غافلگیرانه نیروهای عملیاتی وی دستگیر شد كه در بازرسی از محل اختفای وی یك تیر فشنگ كلت كمری به همراه جلد مربوطه كشف و ضبط شد .

این گزارش می افزاید، ماموران در این عملیات دفترچه خاطرات 'نیاز' را كه در صفحاتی از آن نوشته شده بود 'من قصد كشتن وی را نداشتم و اشتباه كردم خدایا مرا ببخش و او را بیامرز ' را كشف كردند.

با كشف این سرنخ مهم این مظنون كه ابتدا با سخنان ضد و نقیض خود منكر هر گونه ارتباطی با این قتل می شد لب به سخن گشود و راز جنایت را بر ملا كرد .

وی در اعترافات خود گفت: به علت اختلافاتی كه بر سر خواستگاری از دختر مورد علاقه ام با مقتول داشتم در روز حادثه با اسلحه كلت كمری كه از قبل برای این كار تهیه كرده بودم انور را با چند گلوله به قتل رساندم و اسلحه را در شهرستان كنارك مخفی كردم .

گفتنی است، اقدامات لازم برای كشف آلت قتاله و بازسازی صحنه قتل با حضور مقامات قضایی صورت گرفته و به زودی این متهم پای میز محاكمه خواهد نشست .

س.ن1744/2729