۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 80502058
T T
۰ نفر
بيمارستان هاي طالقاني اهواز وفريده بهبهاني بهبهان اعتباربخشي شدند

اهواز-مسوول امور بيمارستان هاي معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي اهواز از ارزيابي و اعتبار بخشي بيمارستان هاي طالقاني اهواز و فريده بهبهاني بهبهاني درخوزستان خبرداد.

دكتر 'محمود حیدری' چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این برنامه كارشناسان معاونت درمان تحت نظارت مستقیم ارزیاب ارشد كشوری معرفی شده از سوی وزارت متبوع و مسوول امور بیمارستان های معاونت درمان از بخش ها و واحدهای بیمارستانی بازدید كرده و مستندات اعتباربخشی بیمارستان ها را مورد بررسی قرار دادند.

وی در خصوص برنامه اعتباربخشی كشوری گفت: این برنامه از سوی وزارت متبوع جهت اجرا در بیمارستان ها ابلاغ شده و از 16 دی فعالیت خود را آغاز كرده است.

حیدری در بیان ویژگی های برنامه اعتباربخشی كشوری تصریح كرد: از ویژگی های مهم این برنامه می توان به اجرای زمان بندی شده، تعیین مدت زمان اجرا تا پایان مرداد ماه 92 و نظارت كامل بر اجرای برنامه توسط ارزیاب ارشد كشوری معرفی شده از سوی وزارت متبوع اشاره كرد.

مسوول امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی اهواز افزود: برنامه ارزیابی و اعتباربخشی برخی بیمارستان های دانشگاه با نظارت ارزیابان منتخب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی از استان های همدان و اصفهان تا پایان سال جاری تنظیم شده است و ارزیابان ارشد كشوری از دانشگاه علوم پزشكی اهواز نیز وظیفه نظارت بر اجرای برنامه اعتباربخشی كشوری در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشكی كرمان و گیلان را برعهده دارند. ك /3 7161/641