۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 80501903
T T
۰ نفر
ايام دهه فجر فرصتي مناسب براي يادآوري خدمات ارزنده نظام اسلامي است

كرج- مديركل تبليغات اسلامي البرز گفت: ايام مبارك دهه فجر بهترين فرصت براي مرور و يادآوري خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

حجت الاسلام' سید عباس مسعودی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهه فجر حماسه‌ای جاودان است و باید برای حفظ آن و ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش كرد.

وی با اشاره به این مطلب كه دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام راحل(ره) به نسل جوان است اظهاركرد: گرامیداشت ایام دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است كه گذشته را از آینده جدا ساخته است.

مسعودی بیان كرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی خدشه‌ناپذیر برای همه ملت‌ها است و عزت و بالندگی اسلام و اطاعت با معرفت از ولایت، كشور ما را به الگویی مستقل و مقتدر برای همه حكومت‌ها تبدیل كرده است .

وی افزود: مسایل معنوی، خداباوری، ولایت‌پذیری و مردمی بودن انقلاب اسلامی در ایران این انقلاب را از سایر انقلاب‌های جهان متمایز كرده و امروز نیز به بركت دین اسلام، ولایت و اعتقادات مردم، با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مردم از آرمان‌ها و شعارهای انقلاب خود دفاع می‌كنند.

مسعودی با اشاره به اینكه دهه فجرعید انقلاب اسلامی است كه باید به صورت خودجوش ومردمی جشن گرفته شود، گفت: مسوولان و مدیران باید امسال باتوجه به هجمه های فرهنگی ایجاد شده برعلیه نظام جمهوری اسلامی با كیفی‌سازی وبالا بردن محتوای برنامه‌های دهه فجر، قدرت اثربخشی این برنامه‌ها بویژه درنسل جوان را بالا ببرند.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری با كیفیت و مطلوب برنامه‌های دهه فجر، بهترین راه یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

وی افزود: اكنون دشمن تلاش دارد با ناكارآمد معرفی كردن نظام اسلامی و كمرنگ كردن خدمات آن ، مردم را از دولتمردان خود ناامید كرده و خدشه ای عظیم به پیكره نظام وارد كند چرا كه این نظام برپایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان استوار است.

مسعودی بیان كرد: ایام دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی ازمهمترین وبزرگترین وقایع تاریخی است كه باید در حفظ این انقلاب و آرمان‌های بلند امام(ره) و شهدای گرانقدر بكوشیم .ك/3

7421/ 692