۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۶
کد خبر: 80498285
T T
۰ نفر
واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد شاهرود با 18 رشته ارشد فعال است

شاهرود - رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات شاهرود گفت : واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد شاهرود اكنون با 18 رشته در مقطع كارشناسي ارشد و 982 دانشجو فعال است.

'محمدعلی علیزاده'روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:این واحد مهر سال 1390 با 16 رشته كارشناسی ارشد در گروههای آموزشی فنی و مهندسی و علوم انسانی با پذیرش 631 دانشجو فعالیت خود را آغاز كرد.

وی خاطر نشان كرد :دانشجویان واحد علوم و تحقیقات بر اساس تفاهم نامه بین واحد علوم و تحقیقات مركز با واحد شاهرود می توانند از كلیه امكانات مستقر درمجموعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از جمله كتابخانه ،آزمایشگاهها ،سلف سرویس ،سایت های كامپیوتری و سالن های ورزشی استفاده كنند.

وی اضافه كرد :از نظر وضعیت آموزشی نیز اعضای هیات علمی علوم و تحقیقات به صورت پاره وقت و تمام وقت از واحدهای همجوار و دیگر واحدهای دانشگاهی دعوت به همكاری شده اند ، البته در آینده نزدیك شاهد تكمیل كادر هیات علمی تمام وقت خواهیم بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات شاهرود گفت: به لحاظ عمرانی در حال حاضر واحد علوم و تحقیقات شاهرود اقدام به خرید زمینی به مساحت یكصد هكتار در پنج كیلومتری جاده شاهرود به سمت دامغان كرده است.

وی اظهار داشت : تمامی زیرساخت های عمرانی آن نظیر كسب مجوزهای لازم از سازمان مسكن و شهرسازی،شهرداری شاهرود،واحد علوم و تحقیقات تهران و همچنین تامین آب مورد نیاز از اداره امور آب شهرستان شاهرود و برداشت نقشه های توپوگرافی این زمین انجام شده است .

علیزاده یادآوری كرد : در خصوص تامین امكانات رفاهی دانشجویان نیز خوابگاه دخترانه به صورت استیجاری تهیه شده كه مراحل تجهیز آن دردست اقدام است وازترم آینده دانشجویان می توانند از امكانات خوابگاهی با تجهیزات كامل بهره مند شوند.

وی ابراز امیدواری كرد با توجه به اهداف چشم انداز 20ساله در راستای جذب ده هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تكمیلی (كارشناسی ارشد و دكترای ) این دانشگاه بتواند در مسیر توسعه علم و دانش در شهرستان شاهرود گام های موثری بردارد.ك/3

7265/1496/608